شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ |۱۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 24, 2024
الشيخ عبدالمهدي الكربلائي + علاج طفلة مريضة تخدم زائري الحسين ع

حوزه/ نماینده آیت الله سیستانی به بخش درمانی آستان مقدس امام حسین (علیه السلام) دستور داد تا تکفل دختر بچه بیماری از استان نجف اشرف را که اخیراً در شبکه‌های اجتماعی در حال خدمت به زائران اربعین دیده شده است به عهده بگیرد.  

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، احمدرضا الخفاجی هماهنگ‌کننده کل امور بشردوستانه آستان مقدس امام حسین (علیه السلام) گفت: بر اساس دستور مستقیم حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی، حرم مطهر امام حسین (علیه السلام)، درمان دختر بچه بیماری از استان نجف اشرف را که اخیراً در شبکه‌های اجتماعی در حال آب دادن به زائران اربعین دیده شده است به عهده می‌گیرد.

وی تصریح کرد: حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) این دختر بچه را در بیمارستان امام زین العابدین (علیه السلام) پذیرش می‌کند و تیم متخصص پزشکی، درمان او را به عهده گرفته و همه هزینه‌های عمل و درمان او به عهده حرم مطهر خواهد بود.

شایان ذکر است آستان مقدس امام حسین (علیه السلام) با هدایت حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان، در حال پیگیری موارد بشردوستانه و درخواست‌های مردم همه استان‌های عراق است و برای ارائه بهترین خدمات و کمک‌های مالی و خیرخواهانه به آنها تلاش می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha