جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ |۲۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 30, 2024
سیدصدرا میرئی

سید صدرا میرئی گفت: همیشه افرادی هستند که تجربه و توان تولید کارهای فاخر هنری دارند ولی به علت موانعی توان تولید را ندارند؛ ایجاد بستر تولید برای جوانان کاراولی یکی از مهم‌ترین اهداف این رویداد بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیدصدرا میرئی دبیر نخستین رویداد تک‌گویی عاشورایی ۷۳ در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به کاراولی‌ های حوزه هنر اظهار کرد: همیشه افرادی هستند که تجربه و توان تولید کارهای فاخر هنری دارند ولی به علت موانعی توان تولید را ندارند؛ ایجاد بستر تولید برای جوانان کاراولی یکی از مهم‌ترین اهداف این رویداد بوده است.

وی با اشاره به امکانات پیش‌بینی شده برای تیم های تولید ابراز کرد: تجهیزات صحنه، مشاور هنری، محل تمرین، و... ازجمله امکاناتی بوده که در اختیار تیم‌ها قرارداده شده تا کمی از دغدغه افراد تولیدکننده کمتر شود.

میرئی با اشاره به آثار حاضر در این رویداد ادامه داد: ۶ کار در بخش مسابقه اصلی و ۸ کار در بخش جنبی رویداد حاضر هستند که مجموعا ۱۵۰ هنرمند در قالب این ۱۴ نمایش در رویداد حاضر هستند.

دبیر نخستین رویداد تک‌گویی عاشورایی ۷۳ ضمن بیان اینکه استقبال بازدیدکنندگان در روز اول چشمگیر بود، تصریح کرد: استقبال بازدیدکنندگان در روز اول با وجود نبود پشتیبان مالی به جز حوزه هنری انقلاب اسلامی بسیار چشمگیر قابل قبول بود.

وی افزود: مجموع بازدیدکنندگان روز اول مجموعا ۳۰۰ نفر بود که بعضا در برخی از کارها تعداد بازدیدکنندگان بیشتر از ظرفیت سالن های نمایش بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha