شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ |۲۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 31, 2024
دهه پایانی ماه صفر

حوزه/ دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر زائرین خراسان رضوی گفت: زائران دهه آخر صفر مشهدالرضا(ع) برای رفع نیاز اسکان و مشکلات به صورت شبانه‌روزی می‌توانند با شماره تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ تماس بگیرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، سید جواد موسوی امروز جمعه ۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ در جلسه کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر زائرین استان با بیان این مطلب افزود: ستاد و قرارگاه عملیاتی خدمات سفر زائرین دهه آخر صفر فعالیت شبانه‌روزی خود را از چند روز قبل آغاز کرده و تا ۱۷ شهریور ماه نیز این خدمت رسانی به زائران دهه آخر صفر ادامه دارد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر زائرین خراسان رضوی ادامه داد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته تمامی مراکز اقامتی رسمی شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، خانه مسافر و زائرسراها آمادگی کامل برای پذیرش زائران را دارند.

موسوی تصریح کرد: سامانه تلفنی ۰۹۶۲۹ در سطح ملی زیر مجموعه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور فعال است و شهروندان برای ثبت شکایت، دریافت اطلاعات تاسیسات و جاذبه‌های گردشگری کشور، اطلاعات آب و هوا و ... با این شماره تماس بگیرند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای اسکان و پذیرایی از زائران در دهه آخر صفر گفت: زائران پیاده قبل از ورود به مشهد ثبت نام می‌شوند و در مکان‌هایی که از قبل برنامه‌ریز شده اسکان داده می‌شوند.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: با توجه به حضور میلیونی زائران در دهه آخر صفر نظارت بر مراکز اقامتی و خدماتی نیز تشدید شده است.

موسوی افزود: با توجه به تاکید استاندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر زائرین استان، از ظرفیت بخش خصوصی و تشکل‌ها برای نظارت بر خدمات رسانی به زائران استفاده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha