شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ |۲۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 31, 2024
محمد سعیدی و سردار موحد

حوزه/ در مراسمی، ابراهیم محمودیان به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست معرفی ابراهیم محمودیان فرمانده جدید یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) پیش از ظهر امروز با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر و سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه مصیبت‌های آخر ماه صفر مصیبت‌های بزرگی است، گفت: اگرچه که وقایع عاشورا بازتاب بیشتری در عالم دارد، اما اسارت حضرت زینب و اهل‌بیت اباعبدالله (ع) برای خود اهل‌بیت و محبانشان از شهادت امام حسین (ع) سنگین‌تر است و همه این مصیبت‌ها با ارتحال پیامبر شروع شد.

وی با اشاره به تغییر فرمانده یگان حفاظت حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها از طرف فرمانده سپاه استان قم ابراز داشت: حرم مطهر یک دستگاه معنوی است و باید قداستش محفوظ بماند؛ فضای حرم نباید امنیتی شود و مردم احساس نکنند که اینجا قرار است اتفاقی بیفتد و از حضور در این حرم وحشت کنند؛ حتی پوشش یگان حفاظت در داخل حر مطهر نباید به‌گونه‌ای باشد که مردم تشخیص دهند.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه سپاه مهم‌ترین پشتوانه امید مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: سپاه مایه دلگرمی رهبر معظم انقلاب و مردم است و احساس رضایت رهبر معظم انقلاب از این نهاد مقدس کاشف از رضایت امام‌زمان (عج) است.

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم هم با اشاره به انتصاب ابراهیم محمودیان به‌عنوان فرمانده یگان حفاظت حرم مطهر، گفت: امیدواریم تعامل خوبی که بین یگان حفاظت و مسئولان حرم مطهر ایجاد شده است همچنان ادامه داشته باشد و بتوانیم با تأمین امنیت زائران خادم خوبی برای این آستان مقدس باشیم.

هادی محمودنژاد معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت نیز ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های یادگاری فرمانده سابق یگان حفاظت حرم مطهر، گفت: امیدواریم ارتباط بین یگان امنیت حرم و خادمان این آستان مقدس روزبه‌روز تقویت شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha