یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
مرکز کارآفرینی ریحانه حوزه ریحانة النبی (س) ناحیه امام حسن مجتبی (ع) افتتاح شد

حوزه/ مرکز کارآفرینی ریحانه حوزه ریحانة النبی (س) ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در راستای حمایت از مشاغل و کسب و کار خانگی ویژه بانوان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، زینب فرخ مسئول بسیج جامعه زنان استان قم در مراسم افتتاحیه مرکز کارآفرینی ریحانه حوزه ریحانة النبی ناحیه امام حسن مجتبی (ع) گفت: در بحث اشتغال و کارآفرینی برای بانوان حساسیت هایی وجود دارد که توجه به آنها مهم است؛ یکی از آن حساسیت ها حضور بانوان در خانه و درکنار همسر و فرزندان است.

وی با بیان اینکه، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و کسب و کارهای آنلاین به ما این امکان را میدهد که بانوان شاغل را در در حریم خانه و خانواده نگه داریم افزود: آنچه برای یک بانوی ایرانی اولویت است خانواده است و ما در تلاش هستیم تا تسهیلات و شرایطی را آماده کنیم‌ که بانوان هنرمند بتوانند از ظرفیت های خود استفاده کرده تا بدون آنکه به همسرداری و تربیت فرزند آنان خللی وارد شود صاحب شغل باشند.

فرخ با اشاره به ظرفیت های بسیج استان در زمینه اشتغال زایی برای بانوان، تاکید کرد: آنچه برای ما ارزشمند است و در کارآفرینی برای بانوان به دنبال آن هستیم این است که بانوان عزیز در محیط امن خانواده قرار داشته باشند و بتوانند کار کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha