شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ |۲۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 31, 2024
تمدید فراخوان یازدهمین جشنواره «بانو امین(ره)» تا ۳۱ شهریور

حوزه/ معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام در اطلاعیه ای از تمدید یازدهمین دوره جشنواره پژوهشی بانو امین(ره) تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم صدیقه شاکری، معاون پژوهش جامعه الزهرا (س) با اشاره به فراخوان یازدهمین دوره جشنواره پژوهشی بانو امین(ره) عنوان کرد: مهلت شرکت در این فراخوان تا پایان شهریور ۱۴۰۳ تمدید شد.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان کرد: یازدهمین جشنواره بانو امین (ره) به منظور گسترش روحیه پژوهش و تقویت نشاط علمی میان بانوان حوزوی، تثبیت نظام آموزش پژوهش محور، تعمیم رقابت علمی و سامان بخشی به آثار بانوان پژوهشگر برگزار می شود.

وی افزود: اساتید، پژوهشگران، طلاب تحصیلات تکمیلی و تحصیلات عمومی، مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری، نخبگان و استعدادهای برتر می توانند مقالات و پایان نامه های خود را برای شرکت در یازدهمین جشنواره بانو امین (ره) ارسال کنند.

شاکری تصریح کرد: پایان نامه های دفاع شده سطح سه طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها (سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲)؛ مقالات چاپ نشده اساتید، پژوهشگران، طلاب و کارمندن در تمامی سطوح در یک سال اخیر (۱۴۰۲) و مقالات چاپ شده داخلی و تخصصی (از سال ۱۴۰۰ به بعد) می‌تواند برای جشنواره ارسال گردد. افراد شرکت کننده در جشنواره نباید در دوسال گذشته حائز رتبه شده باشند.

معاون پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام کرد: بخش ویژه جشنواره امسال به «یادداشت علمی و آثار گروهی» با محوریت دو موضوع «زن و خانواده» و «جهش تولید با مشارکت مردم» (شعار سال) اختصاص یافته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند برای شرکت در این جشنواره پژوهشی تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ با مراجعه به نشانی http://forms.jz.ac.ir/f_۴۳/ ضمن تکمیل فرم ثبت نام، اثر خود را برای ارزیابی ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره ۰۲۵۳۲۱۱۲۱۸۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha