یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
حاجی صادقی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی در پیامی انتصاب جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی، انتصاب امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» به عنوان جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

جانشین محترم رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران
برادر بزرگوار امیر سرتیپ ستاد محمد رضا آشتیانی

سلام علیکم؛

انتصاب مجدد جناب‌عالی به سِمت جانشین رئیس کل ستاد نیروهای مسلح با حکم رهبر عزیز، حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) که نشانه تأیید توانمندی، تجارب ارزشمند و مجاهد بی‌دریغ و خالصانه در عرصه‌های مختلف جهادی از دفاع مقدس تا مسئولیت‌های اخیر به‌ویژه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی می‌باشد، را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بحمدالله جناب‌عالی مدیری ولایتمدار، وظیفه‌شناس، برخوردار از روحیه جهادی و به عنوان یکی از چهره‌های مجاهد و یادگاران گرانقدر دوران دفاع مقدس با ویژگی‌های بارز متعددی از قبیل شجاعت و قاطعیت، تعهد، تقوا و... می‌باشید؛ و یقیناً این انتصاب حکایت از اعتماد معظم‌له و بیانگر سوابق درخشان و تجارب گرانقدرتان در مسئولیت‌های مختلف در میادین نبرد حق علیه باطل و پس از آن می‌باشد. امید است با مدیریت اثربخش خود در این منصب حساس و اهبردی، همچون گذشته بتوانید در جهت ارتقاء و تحول نیروهای مسلح، منشاء خدمات و برکات کثیر باشید.

اینجانب دوام عزت، سربلندی و موفقیت روزافزون‌تان در پاسداری ار ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی که میراث گرانقدر امام خمینی (ره) و خون بهای شهیدان است در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت زعامت و رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند قادر متعال خواستارم.

عبدالله حاجی‌صادقی
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha