دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ |۲۷ صفر ۱۴۴۶ | Sep 2, 2024
دهه پایانی ماه صفر

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: روزانه به حدود ۶۰ هزار زائر پیاده در ایستگاه‌های صلواتی بقاع میقات‌الرضا(ع) خدمت‌رسانی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام جمال ایزدی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، اظهار داشت: همه ساله در دهه پایانی ماه صفر در بقاع متبرکه میقات الرضا(ع) ایستگاه‌های صلواتی جهت استقبال و پذیرایی از زائران پیاده برپا می‌شود.

وی ادامه داد: امسال هم این ایستگاه‌ها برپا شده و خدمت‌رسانی به زائران را در این ایام آغاز کرده‌اند و در حوزه اسکان و رفاهی، بهداشت و سلامت و مباحث فرهنگی به زائران پیاده خدمت‌رسانی می‌کنند.

حجت الاسلام ایزدی تصریح کرد: آمار خدمت‌رسانی روزانه به زائران پیاده امام رضا(ع) در حوزه اسکان بیش از ۱۵ هزار نفر در روز است، اطعام بیش از ۱۳ هزار زائر نیز در ایستگاه‌های استقبال از زائران صورت می‌گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی بیان کرد: برپایی حلقه‌های معرفت، ارائه خدمات مشاوره‌ای، برگزاری سخنرانی، برپایی نماز جماعت از جمله برنامه‌های فرهنگی در ایستگاه‌های صلواتی بین راهی است.

وی خاطرنشان کرد: به صورت میانگین روزانه به حدود ۶۰ هزار زائر پیاده در مسیرهای ایستگاه‌های استقبال از زائران در بقاع متبرکه میقات‌الرضا(ع) خدمت‌رسانی صورت می‌گیرد، همچنین ۱۲ ایستگاه خدمت‌رسانی در بقاع متبرکه و موقوفات شهرستان‌های فیروزه، میان‌جلگه و نیشابور میزبان زائران حضرت رضا(ع) هستند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha