چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ |۲۹ صفر ۱۴۴۶ | Sep 4, 2024
تصاویر / یادواره شهید آیت الله قدوسی و سرتیپ دستجردی در نهاوند

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین خلیلی با تأکید بر اینکه ما باید روح خودمان را با شهدا گره بزنیم، گفت: شهدا برای همیشه تاریخ ماندگار شدند و امروز وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا و عمل به وصیت آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی معاون اول قوه قضائیه امروز در یادواره شهید آیت‌الله قدوسی و سرتیپ دستجردی در جمع مردم نهاوند که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: شهید قدوسی، فقیهی وارسته و شخصیتی مؤمن و متدین در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: نهاوند شهر عالمان و شهیدانی چون شهید حیدری، قدوسی و سردارانی مانند حاج میرزا محمد سلگی است.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه شهید قدوسی منشا خدمات زیادی بود، خاطرنشان کرد: شهید قدوسی در قوه قضائیه با حکم امام راحل کارهای ماندگاری انجام داد و با نظم و انضباط در کارها و با قاطعیت به مأموریت‌های مهم اوایل انقلاب رسیدگی می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه در دهه ۶۰ بی‌رحمی و جنایت توسط منافقین به اوج رسید و منافقین شخصیت‌های بزرگواری چون شهید قدوسی و یاران انقلاب را بی‌رحمانه به شهادت رساندند، گفت: شهید قدوسی منظم و با تدبیر بود و همیشه نظم در کارها را سرلوحه خود قرار داده بود و این نظم‌یافتگی برای شهید قدوسی یک فضیلت بود که شهید بهشتی هم به این نظم بسیار توجه داشت.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی با تأکید بر اینکه باید روح خودمان را با شهدا گره بزنیم، ابراز کرد: شهدا برای همیشه تاریخ ماندگار شدند و امروز وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا و عمل به وصیت آن‌ها است.

وی بیان کرد: شهید قدوسی شب زنده‌دار، معتقد، با اخلاص و در ارتباط باخدا بود و یاد خدا را آرامش بخش می‌دانست و لذا همه وجودش برای رضای خدا بود.

وی با بیان اینکه باید طبق تفکر، روش و راه و رسم شهدا عمل کنیم و خصوصیات و فضائل آنها را به همگان معرفی کنیم و الگو قرار دهیم، اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند عمل به تفکرات شهدا هستیم، چون هرچه داریم از شهدا است و با ادامه دادن راه شهدا به هدف نهایی انقلاب اسلامی می‌رسیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha