چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ |۲۹ صفر ۱۴۴۶ | Sep 4, 2024
الشيخ يزبك

حوزه/ شیخ محمد یزبک گفت: زمانی که مقاومت برای مقابله با دشمن اقدام کرد، بر اساس شرع و ارزش های ما بود و امروز می شنوید که مدافعان فلسطین و حقیقت، بازوان ایران هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ محمد یزبک، رئیس هیئت شرعی حزب الله در مراسم بزرگداشت درگذشت شیخ حسن سعدون شمس در شهر بودای با حضور شیخ حلیل شقیر مفتی منطقه بقاع و علی المقداد نماینده مجلس و عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت و حمد حسن وزیر سابق و جمعی از علما و شخصیت های حزبی، سیاسی، نظامی و شهرداری و جمعی از مردم سخنرانی کرد.

وی با تأکید بر این که "به پیروزی یقین دارد"، توضیح داد که اگر با دشمن صهیونیستی مقابله نشود، روزی می رسد که همه به خصوص آنهایی که دوست دارند در دنیای دیگری زندگی کنند، احساس می کنند که این دشمن بین هیچکس فرقی نمی گذارد و آنچه این رژیم را باز می‌دارد، زور است.

شیخ یزبک افزود: زمانی که مقاومت برای مقابله با دشمن اقدام کرد، بر اساس شرع و ارزش های ما بود و امروز می شنوید که مدافعان فلسطین و حقیقت، بازوان ایران هستند.

عضو ارشد حزب الله بیان داشت: ناپدید شدن امام موسی صدر و دو یارانش بهای مواضع ایشان در مقابل پروژه صهیونیستی- آمریکایی است که می دانست محدودیتی ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha