یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ اگر هر سال در برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس یکی از زیرساخت‌های ماندگار مرتبط با سال‌های حماسه و ایثار به عنوان مثال، سنگرهای فرماندهی و یا سنگر بهداری رزم و... احداث شود، سال به سال یک گام به جلو خواهیم رفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در آیین رونمایی از پوستر و شعار نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان در مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکیدات فراوانی بر تشکیل جبهه نیروهای انقلاب و همدلی و هم افزایی آنان دارند.

وی افزود: خدا را شاکریم که توانسته ایم در جبهه‌ای که به برکت گنجینه عظیم دفاع مقدس، تشکیل شده نقش آفرینی داشته باشیم و به اندازه سهم خود اثرگذار باشیم.

دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم تصریح کرد: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم و هدیه‌ای ارزشمند به مردم استان شمرده می‌شود و لذا باید از حداکثر توان نیروهای مسلح و با محوریت ارشد نظامی استان در غنی سازی آن و بویژه برگزاری نمایشگاه یاد یاران در هفته دفاع مقدس، بهره برد.

به گفته حجت الاسلام لقمان پور، اگر هر سال در برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس یکی از زیرساخت‌های ماندگار مرتبط با سال‌های حماسه و ایثار به عنوان مثال، سنگرهای فرماندهی و یا سنگر بهداری رزم و... احداث شود، سال به سال یک گام به جلو خواهیم رفت.

حجت الاسلام لقمان‌پور با اشاره به نقش موثر و منحصر به فرد لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) در چندین استان در زمان دفاع مقدس، گفت: ضرورت دارد نام فرماندهان یگان‌های این لشکر بخصوص سردار شهید مهدی زین‌الدین در آن بدرخشد و در این زمینه نصب سردیس‌های فرماندهان توسط شهرداری در محوطه موزه، اقدام ویژه و ماندگاری بوده است.

وی گفت: در طول برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس گروه‌های مختلف مردم بخصوص دانش آموزان از آن بازدید خواهند داشت و ان شاءالله بتوانیم با ساخت عوارض زمان جنگ حس و حال بهتر و بیشتری به بازدیدکنندگان منتقل کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha