چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 11, 2024
کد خبر: 1182163
۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
مزاج شناسی

حوزه/ دوره مزاج‌شناسی از سلسله کارگاه های حیات طیبه به همت اداره فرهنگی خواهران حرم مطهر حضرت معصومه (س) برای عموم بانوان و دختران از ۲۵ شهریور تا ۱ مهر طی سه جلسه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دوره جدید مزاج شناسی از سلسله کارگاه های حیات طیبه به همت اداره فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت برای عموم بانوان و دختران برگزار می‌شود.

این دوره ها با هدف بهبود کیفیت زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی، افزایش طول عمر و سلامت‌محور شدن زیست خانوادگی و اجتماعی و بهبود کیفیت تغذیه سالم متناسب با سیره و روش اهل بیت(ع) برگزار شده است.

برخلاف دوره های آموزشی گذشته امکان حضور بانوان در تمام مقاطع سنی در دوره جدید مزاج شناسی وجود دارد و از آنجایی که بانوان در خانواده نقش محوری در تغذیه و تربیت فرزندان دارند به این ترتیب با حضور گسترده بانوان در این دوره ها امکان بهبود کیفیت و فرهنگ تغذیه سالم در سطح جامعه فراهم می شود.

تدریس این کارگاه علمی آموزشی مهارت محور را خانم زهتابچی از اساتید برتر رشته تغذیه اسلامی برعهده دارد.

ثبت نام و حضور در این کارگاه آموزشی برای خادمان خواهر آستان مقدس حضرت معصومه(س) دارای تخفیف است.

این کارگاه آموزشی در سه جلسه مبانی و ضرورت زیست سلامت و تغذیه و تعادل سردی، گرمی، خشکی و رطوبت بدن را برای شرکت کنندگان تبیین خواهد کرد.

این کارگاه آموزشی در روزهای ۲۵ و۲۷ شهریور و ۱ مهر ساعت ۱۶ الی ۱۸ در سالن ولایت واحد فرهنگی خواهران واقع در صحن صاحب الزمان(عج)، جنب کفشداری ۱۳، طبقه بالا برگزار خواهد شد.

بانوان علاقه مند برای ثبت نام و شرکت در این دوره می توانند از طریق لینک http://astanehmehr.amfm.ir/mezaj۳ در این کارگاه ثبت نام و پس از پایان دوره گواهی پایان دوره دریافت کنند.

لازم به ذکر است، اداره فرهنگی خواهران استان مقدس حضرت معصومه(س) برنامه های فرهنگی و دوره های آموزشی خود را از طریق کانال ایتا آستان مهر به نشانی https://eitaa.com/astanehmehr اطلاع رسانی می کند و بانوان سراسر کشور با عضویت در این کانال می توانند از برنامه های فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) کسب آگاهی کنند و در جریان برنامه های فرهنگی، معارفی و مناسبتی ویزه بانوان در آستان مقدس حضرت معصومه(س) قرار گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha