چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 11, 2024
تبریز

حوزه/ نهمین جشنواره استانی علامه حلی (ره) آذربایجان شرقی که در راستای پانزدهمین دوره کشوری برگزار شده است، با معرفی افراد برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، آیین اختتامیه نهمین جشنواره استانی علامه حلی (ره) آذربایجان شرقی با حضور نماینده ولی فقیه در استان در دفتر امام جمعه تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی فیروزی، معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: جشنواره علامه حلی (ره) در سه مرحله مدرسه‌ای، استانی و کشوری هر ساله برگزار می‌شود و افراد برگزیده در مرحله مدرسه ای به جشنواره استانی و نیز برگزیدگان استانی به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان شرقی ادامه داد: در نهمین دوره جشنواره استانی، ۲۳۳ اثر از سوی طلاب خواهر و برادر مشغول به تحصیل و همچنین اساتید مدارس علمیه استان، ارسال شد.

وی اضافه کرد: در این دوره که دبیر علمی آن حجت الاسلام حسن محمدزاده بودند و آثار به همت ایشان و اساتید مدارس علمیه استان ارزیابی و پس از طی مراحل اجمالی و تفصیلی و تایید شورای علمی دبیرخانه استان در نهایت تعداد 14 اثر به عنوان آثار منتخب استانی برگزیده شدند و برای ادامه روند جشنواره به دبیرخانه مرکزی ارسال شده است.

حجت الاسلام فیروزی اظهار کرد: آثار برتر انتخاب شده از سوی ارزیابان به مرحله کشوری جشنواره علامه حلی (ره) راه پیدا کردند و امیدواریم همانند سنوات قبل در مرحله کشوری هم حائز رتبه شوند.

در پایان این مراسم بعد از استماع سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و ارائه گزارش توسط مدیر حوزه علمیه استان از صاحبان آثار منتخب و همچنین دبیران علمی و اجرایی با اهداء لوح تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha