چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 11, 2024
علی اصغر ثنائی، معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی

حوزه/معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از مشارکت ۴۰۰ طلبه حوزه علمیه در آزمون استخدامی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر ثنائی، معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم امروز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در این آزمون که با حضور ۷۶۰ داوطلب برگزیده از میان بیش از ۳ هزار متقاضی قرار است در روز جمعه ۲۳ شهریور در دانشگاه باقرالعلوم(ع) قم و نمایندگی و شعب دفتر تبلیغات اسلامی در مشهد، اصفهان و اهواز برگزار شود، سهم طلاب و فضلای حوزه علمیه بیش از سایر متقاضیان است.

وی افزود: با توجه به گزارش هایی که پیش از این ارائه شده است هدف اصلی دفتر از برگزاری استانداردترین آزمون استخدامی در میان مراکز حوزوی، جذب شایسته ترین‌ها و به نوعی عدالت استخدامی است که در این آزمون با توجه به اینکه ۲۰۰ نفر در مراکز و شعب اعلام شده دفتر تبلیغات اسلامی آزمون را خواهند داد، مابقی داوطلبان که بخش اعظمی از طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه می باشند در قم به این رقابت علمی خواهند پرداخت.

معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: در این آزمون بیش از ۲۵۰ داوطلب دارای امتیاز ایثارگری می باشند که از سهمیه استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به طراحی و ابداع بهترین شیوه آزمون استخدامی، جذب و گزینش گفت: ما برای جذب و استخدام بهترین ها آزمون استخدامی را سه مرحله ای طراحی کرده ایم. کارگروه برگزاری آزمون دفتر تبلیغات اسلامی با برگزاری آزمون کتبی، تست هوش و شخصیت و کانون توسعه شایستگی به دنبال گزینش شایسته ترین افراد هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ثنائی اظهارکرد: با تقسیم وظایف در کارگروه مربوطه، چندین اقدام اساسی صورت گرفت که بررسی و تجمیع نیازها از نمایندگی ها، شعب، بخش ها و واحدهای مختلف دفترتبلیغات جمع آوری و انجام شد، سپس فرایند طراحی سوالات را داشته ایم به طوریکه با بررسی آزمون های استخدامی ادوار مختلف و سازمان سنجش در مقطع کارشناسی، بیش از ۲۵ هزار سوال را مورد بررسی قرار داده ایم تا به نوعی در بخش آزمون کتبی استانداردترین آزمون استخدامی کشور را برگزارکنیم.

وی با اشاره به ثبت نام اولیه بیش از ۳ هزار داوطلب گفت: پس از فراخوان بیش از سه هزار متقاقضی مشخصات خود را به ثبت رساندند که در بررسی اولیه و شرایط عمومی دو هزارنفر موفق به تکمیل ثبت نام شدند و پس از احراز شرایط عمومی نظیر شرط سنی و نظام وظیفه، این عدد به ۷۶۰ نفر رسید که امید است در رقابتی برابر، سه برابر ظرفیت در مرحله اول دعوت شوند.

معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: از تعداد نفرات رسیده به مرحله آزمون ۵۶۰ نفر در قم و ۲۰۰ نفر در شعب و نمایندگی اصفهان، مشهد و اهواز آزمون خواهند داد و از این تعداد ۴۰۰ نفر با تحصیلات حوزوی، ۳۶۰ نفر با تحصیلات دانشگاهی می باشند که از این تعداد ۱۴۱ نفر به صورت مشترک دارای تحصیلات حوزوی و دانشگاهی هستند.

یادآور می شود، زمان برگزاری آزمون ساعت هشت صبح روز جمعه ۲۳ شهریورماه همزمان با سایر شعب و نمایندگی ها، در دانشگاه باقرالعلوم(ع) قم برگزار خواهد شد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha