چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 11, 2024
کد خبر: 1182357
۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
امام زمان

حوزه/مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: شهرداری قم شعار «یک جهان بر تو سلام» به مناسبت نهم ربیع‌الاول اقدام به نصب بنر و تبلیغات محیطی در سطح شهر کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهدی کلانترزاده در جلسه هماهنگی گرامیداشت روز نهم ربیع در جمع مدیران استانی و دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: برحسب تأکیدات شهردار قم مبنی بر مشارکت و برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالروز آغاز امامت امام عصر (عج) و خدمات‌رسانی به زائران کریمه اهل بیت (س)، تمهیدات لازم در بخش‌های مختلف شهری پیش‌بینی شده است.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری انجام شده و پارکینگ‌های پارک سوار شمالی و پارکینگ طبقاتی زائر آماده سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی به زائران خارجی است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تصریح کرد: ۳۵ دستگاه اتوبوس برای خدمات‌رسانی در روز نهم ربیع‌الاول به مسجد مقدس جمکران پیش‌بینی شده است.

کلانترزاده خاطرنشان کرد: اقدامات مختلفی همچون شست‌وشو، رفت و روب، آماده‌سازی تجهیزات مورد نیاز برای احداث سازه و انجام امور سخت افزاری در داخل مسجد توسط مجموعه مدیریت شهری منطقه پنج شهرداری قم انجام شده است.

وی گفت: فضاسازی تبلیغات محیطی ویژه نهم ربیع در سطح شهر و انعکاس خبری و رسانه‌ای این مراسم به همت مجموعه روابط عمومی شهرداری قم انجام می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری و بخش‌های مختلف شهرداری قم تا حداکثر توان خود برای انجام فعالیت‌ها آماده هستند.

کلانترزاده به تبلیغات محیطی به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) اشاره کرد و گفت: چاپ بیش از ۱۱۰۰ متر مربع بنر و نصب در بیش از ۵۰ نقطه از شهر از جمله این موارد است.

وی افزود: چاپ و نصب سر درب بزرگ عوارضی قم تهران به مناسبت ایام نهم ربیع الاول با مشارکت مسجد مقدس‌ جمکران و اجرای پویش "روز بیعت" و ترویج شعار یک جهان بر تو سلام از دیگر اقدامات شهرداری قم است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم اظهار کرد: بیعت اقشار و قومیت های مختلف مردم جهان با حضرت بقیة الله الاعظم(عج) از دیگر سوژه‌های تبلیغات محیطی شهرداری قم به مناسبت ایام ربیع‌الاول است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha