چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 11, 2024
تولیت مسجد مقدس جمکران

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد گفت: با توجه به زائرپذیری شهر قم و اهمیت مسجد مقدس جمکران مجموعه سیما، منظر و فضای سبز شهرداری نسبت به زیبا سازی باب المعصومه برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر اجاق‌نژاد امروز در دیدار با شهردار قم اظهار کرد: درگیری سیاسی در همه جای دنیا وجود دارد اما لازم است تا دستگاه‌های اجرایی در راستای آبادانی شهر بکوشند.

وی در خصوص اضافه شدن تراکم و تبدیل محدوده جمکران به یکی از مناطق شهری افزود: جمعیت و محرومیت دو عامل مؤثر در تبدیل شدن به یک محدوده به منطقه است و لازم است تا مجموعه مدیریت شهری نسبت به توسعه محدوده جمکران توجه ویژه داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اجاق‌نژاد در خصوص مناسبات فرهنگی و معنوی، عنوان کرد: مراسم هایی همچون نهم ربیع و نیمه شعبان به عنوان دو نماد اصلی شهر قم است و باید نقاط ضعف را شناسایی و مشکلات را با مشارکت همه دستگاه‌ها رفع کنیم.

وی در پایان گفت: با توجه به زائرپذیری شهر قم و اهمیت مسجد مقدس جمکران مجموعه سیما، منظر و فضای سبز شهرداری نسبت به زیبا سازی باب المعصومه برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha