چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 11, 2024
عرضه آثار مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در نهمین نمایشگاه تخصصی کتاب مشهد

دفتر نشر مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام در نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی مشهد با ارائه نزدیک به ۵۰۰ عنوان کتاب حضور فعال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محسن اکبری شاهرودی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی در مشهد مقدس گفت: با عنایات خداوند متعال و الطاف اهل بیت علیهم السلام، دفتر نشر مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام امسال در نهمین دوره این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت و آثار تخصصی این مرکز را جهت استفاده علما و اساتید و پژوهشگران و علاقه مندان به مباحث تخصصی اسلامی عرضه خواهد کرد.

مدیر دفتر نشر مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام در ادامه ضمن اشاره به اینکه در این نمایشگاه، کتب حوزوی و معارف اسلامی عرضه خواهد شد افزود: دفتر نشر مرکز فقهی با قریب به پانصد عنوان اثر تخصصی فقهی، اصولی، تفسیری، کلامی، تاریخی و ... در این نمایشگاه حاضر خواهد شد و آثار خود به زبان های فارسی، عربی، و انگلیسی را به معرض نمایش خواهد گذاشت.

وی در بخش دیگری از این گفت و گو با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه حدود ۵۰ عنوان جدید تخصصی آثار این مرکز ارائه خواهد شد، بیان داشت: با فعالیت مستمر اندیشمندان و اساتید مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام و تبدیل فعالیت علمی تحقیقی این عزیزان به آثار علمی تخصصی، توانستیم از سال گذشته تاکنون ۵۰ عنوان اثر چاپ اوّلی را روانه بازار نشر کنیم که مورد استقبال فراوان محققان و پژوهشگران داخلی و بین المللی قرار گرفته است.

اکبری شاهرودی ادامه داد: آثار جدیدی همچون مجموعه ارزشمند استصحاب در پنج جلد که حاصل قسمتی از درس خارج اصول فقیه عالیقدر آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی است؛ کتاب ارزشمند مسند جابر بن یزید جعفی اثر استاد ارجمند حاج شیخ محمدجعفر طبسی، کتاب گرانسنگ روایات فقه پزشکی اثر معاون محترم پژوهش مرکز حجت الاسلام و المسلمین دکتر قاسمی؛ کتاب فقه هنر در اندیشه فقیهان معاصر اثر مدیر گروه فقه هنر، ارتباطات و رسانه مرکز، حجت الاسلام و المسلمین دکتر نهاوندی و ده ها اثر ارزشمند دیگر، برای اولین بار در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به ارائه تسهیلات بُن هدیه از طرف حوزه علمیه خراسان به اساتید و طلاب و نیز تخفیف ۱۵ درصدی جهت تهیه آثار در این نمایشگاه گفت: دفتر نشر مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام هم به جهت استقبال فراوان اساتید و علما و پژوهشگران از آثار این مرکز، تخفیف ۲۵ درصدی را برای بازدیدکنندگان گرامی در نظر گرفته است که ان شاء الله بتواند کمک خوبی برای اساتید و طلاب و نیز کتابخانه های عمومی که خواستار تهیه این آثار هستند باشد.

مدیر دفتر نشر مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام با اشاره به زمان برگزاری این نمایشگاه افزود: نمایشگاه از ۲۶ شهریور تا ۲ مهر از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷ در مشهد، خیابان امام رضا علیه السلام ۱۹، مجتمع حوزوی آیت الله شاهرودی(ره) برگزار می شود و غرفه نشر این مرکز پذیرای اساتید، محققان و علاقه مندان عزیز خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha