پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ |۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 12, 2024
آیت الله سبحانی

حوزه/ روز ۸ ربیع الاول، روز شهادت حضرت عسکری (ع) است که با شهادت او خلافت و امامت به فرزند عزیزش مهدی موعود (عج) منتقل می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله سبحانی در متنی که در اختیار رسانه رسمی حوزه قرار داده اند، نظر خود را پیرامون روز هشتم ربیع الاول بیان نموده اند که تقدیم شما فرهیختگان خواهد شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

روایات متواتر که همه علمای اسلام آن را نقل کرده اند این است که جانشینان نبی مکرم خاتم پیامبران ( صلوات الله علیه و آله) دوازده تن هستند، نخستین آنان مولانا أمیرالمؤمنین علی بن ابیطالب (علیهم السلام) و آخرین آنان حجت خدا مهدی موعود است که با ظهور خود، انقلابی در همه عرصه ها در جهان پدید می آورد.

روز ۸ ربیع الاول، روز شهادت حضرت عسکری (ع) است که با شهادت او خلافت و امامت به فرزند عزیزش مهدی موعود (عج) منتقل می شود.

ما سالروز آغاز امامت ولی الله الاعظم حجه بن الحسن العسکری (ع) را به عموم مسلمانان جهان به ویژه شیعیان تبریک گفته و از خداوند متعال تعجیل در فرج آن حضرت را خواهانیم که ان شاءالله با ظهور خود حکومت واحد جهانی پی‌ریزی فرموده و بشریت را از قید جهالت و خودخواهی و جنگ ستیزی برهاند. به امید آن روز.

قم - جعفر سبحانی

نظر آیت‌الله‌العظمی سبحانی درباره هشتم ربیع الأول و آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha