جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
اراک

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: جهش تولید با مشارکت مردم به تلاش مضاعف و روحیه خستگی ناپذیری نیازمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک ،سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران روز پنجشنبه در نشست قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم سپاه حضرت روح الله استان مرکزی، اظهارداشت:مشارکت دادن مردم و راه اندازی مراکز تولیدی و اقتصاد مقاومتی نیازمند ایجاد جاذبه بیشتر برای هر طرح و پروژه‌ای است.

سردار نقدی افزود: امروز باید در کنار توجه به زیر ساخت‌ها و فراهم کردن زمینه‌های تولید، توجه به رونق دادن، مطرح کردن و معرفی قطب‌ها و مراکز تولید را در تصمیم گیری‌ها مدنظر قرار داد.

وی در ادامه گفت:این جاذبه و برجسته کردن پروژه می‌تواند در موفقیت و به ثمر نشستن آن کار و آن منطقه جغرافیایی که تولید در آنجا انجام می شود موثر باشد.

سردار نقدی با اشاره به اینکه امروز فراگیر بودن شهرت هر مرکز تولیدی بیانگر به وجود آمدن موفقیت برای آن منطقه است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای تبلیغات و جانمایی درست از اقدامات هر قطبی می‌تواند در به وجود آمدن موفقیت و رونق آن تاثیر بسزایی داشته باشد که خوشبختانه استان مرکزی از ظرفیت بسیار بالایی در این زمینه برخوردار است.

وی خام فروشی را بلای جان تولید عنوان کرد و گفت: درآمد حاصل از خام فروشی پایدار نیست و از طرفی فرصت طلایی برای ایجاد ارزش افزوده و رشد درآمدهای عمومی را از کشورها می گیرند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران تاکید کرد: یکی از راه‌های دور شدن از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده در منابع با تولید محصولات با فناوری بالا از سوی صنایع و واحدهای دانش بنیان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha