جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
خراسان شمالی

حوزه/ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در سال تحصیلی جدید و از ابتدای آبان‌ماه ۳۰۰۰ دانش آموز خراسان شمالی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان شمالی، ابوالقاسم اکبری امروز در جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان، با اشاره به اعزام 3 هزار و 600 نفر از دانش آموزان و فرهنگیان خراسان شمالی به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور سال تحصیلی گذشته، اظهار داشت: این میزان، معادل نیمی از مجموع اعزام‌ها از استان بوده است.

وی با قدردانی از همراهی سپاه و بسیج در اجرای برنامه های مختلف به ویژه اردوهای راهیان نور، افزود: در سال تحصیلی جدید نیز 3 هزار دانش آموز از ابتدای آبانماه امسال در قالب اردوهای راهیان نور راهی مناطق عملیاتی می شوند.

سرهنگ حاتمی معاون هماهنگ کننده سپاه جوادالائمه(ع) استان نیز با تاکید بر غنی سازی محتوایی برنامه های راهیان نور، گفت: اعزام شوندگان به این اردوها، به عنوان سفیران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس نقش آفرینی خواهند کرد.

رسول افضل جو مسئول بسیج دانش آموزی استان نیز با بیان اینکه امسال هم 10 کاروان 300 نفره از دانش آموزان راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور می شوند، گفت: اعزام این کاروانها از 30 مهرماه آغاز شده و تا 12 آذرماه ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha