جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
سرلشکر سلامی

حوزه/ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در مسجد مقدس جمکران گفت: تا آخرین نفس در کنار رهبر معظم انقلاب ایستاده ایم و از دشمنان نمی‌هراسیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد گفت: مسئله ظهور یک جریان پیوسته است که از زمان انقلاب اسلامی ایران آغاز شده و تا زمانی که جهان ظرفیت و تحمل پذیرش قیام الهی منجی عالم بشریت را داشته باشد ادامه دارد.

سرلشگر حسین سلامی با بیان اینکه ما موظف هستیم تا زمین را برای قیام حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) آماده کنیم افزود: بر اساس سنت الهی غیر مومنان نمی‌توانند بر مومنان مسلط شوند و ما به دنبال حاکمیت مستضعفان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در این راه هر چه شهید بدهیم محکمتر می‌شویم و تا آخرین قطره خون و آخرین نفس در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده ایم خاطر نشان کرد: در صحنه‌های دشوار، نزول نصرت‌های الهی را دیده ایم و در حالی که در قلّت قوا بوده ایم، اما با کسب پیروزی‌های بسیار، میدان را در اختیار گرفته ایم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان ما شوکتشان ظاهری است و ما تا آخر می‌مانیم و از دشمنان نمی‌هراسیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha