جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
آزمون استخدامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد

حوزه/معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزاری آزمون را بهترین شیوه‌ برای برقراری عدالت استخدامی دانست و گفت:جذب نخبگانی از بین جوانان متعهد و متخصص از مهمترین اهداف و سیاست‌های دفتر تبلیغات اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ثنائی، معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم امروز جمعه ۲۳شهریور ماه در حاشیه برگزاری این آزمون در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به سیاست‌های مهم معاونت توسعه سرمایه انسانی دفتر اظهار کرد: جذب نخبگانی از بین جوانان متعهد و متخصص از مهمترین اهداف ما می‌باشد که در این راستا یکی از بهترین شیوه‌ها در عرصه عدالت استخدامی، برگزاری آزمون سراسری است.

وی با اشاره به تلاش همکاران خود در این معاونت برای برگزاری آزمون استخدامی افزود: با توجه به پیش بینی‌هایی که می‌شد استقبال قابل توجهی را در سطح حوزه علمیه و از میان طلاب، فضلا، دانشجویان و علاقمندان به فعالیت و کار در دفتر تبلیغات شاهد هستیم.

معاون دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیان کرد: یکی از ویژگی‌های مهم این آزمون استفاده از به‌روزترین نرم افزارها می‌باشد که کلیه فرایندهای فراخوان، ثبت نام، تکمیل و ارسال مدارک، برگزاری آزمون و اعلام نمرات براساس یکی از مهمترین نرم افزارهای مطرح این عرصه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امروز حضور طلاب و فضلا در این عرصه بسیار پررنگ است و شاید قریب به نصف جمعیت شرکت کنندگان خانواده‌های معظم جانبازان و ایثارگران می‌باشند و این نشان از علاقمندی این قشر برای حضور در دفتر تبلیغات اسلامی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ثنائی یکی از مهمترین سیاست‌های این مجموعه را در جذب افراد نخبه دانست و خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است با جذب چنین افرادی بتوانیم سال‌های سال در عرصه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی و اداری درخدمت این عزیزان باشیم.

وی در پایان برای انتقال تجربیات برگزاری این آزمون به دیگر مراکز و نهادهای حوزوی اعلام آمادگی کرد و گفت: ما با کمال میل آمادگی داریم که کلیه تجربیات به‌روز شده خود را در این عرصه در اختیار سایر مراکز همسو قرار دهیم.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha