یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 15, 2024
جلسه هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه

حوزه/ جلسه هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با حضور نماینده آیت الله اعرافی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه؛ جلسه هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با حضور حجج اسلام والمسلمین رضوی مهر، موسوی، عسگری و نقوی برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مسئول حوزه مدیریت حوزه‌های علمیه کشور با حضور در جمع هیئت رئیسه به تشریح راهکارهای تعامل و همکاری مدیران حوزه با مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه پرداخت.

نماینده آیت اعرافی با ابلاغ سلام مدیر حوزه های علمیه، تلاش و فعالیت های نمایندگان طلاب و فضلا را اثربخش و راهگشا عنوان کرد و مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه را جایگاهی برای مطالبات و بیان مشکلات حوزویان و نمایندگان را منتخبان قاطبه حوزویان دانست.

هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه نیر در این جلسه ضمن تشکر از حضور حجت الاسلام والمسملین علیزاده به بیان دغدغه‌های نمایندگان نسبت به معیشت طلاب و مباحث درسی حوزه و درخواست های نمایندگان مجمع در راستای وظایف نمایندگی پرداختند.

مصوبات این جلسه عبارت است از برگزاری جلسه ای برای بیان دغدغه‌های نمایندگان با حضور آیت الله اعرافی به میزبانی مدیریت حوزه، جلسات مشترک بین کمیسیون‌های مجمع و معاونت های مدیریت حوزه های علمیه و برگزاری جلسه مجمع عمومی نمایندگان ۲۸ شهریور در جامعه مدرسین و پیگیری طرح پیشنهادی نماینده ولی فقیه درآموزش وپروش.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha