دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 16, 2024
شمس‌الله جلیلیان

حوزه/ حجت الاسلام جلیلیان گفت: هریک از شهدا امروز به عنوان الگویی برای نسل جوان محسوب می‌شوند زیرا آن‌ها با ایمان و تقوا توانستند به این مقام دست پیدا کنند و زندگی سردار دل‌ها شهید سلیمانی به یک مکتب برای جهانیان تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در نشست خبری در خصوص برنامه های کنگره ملی شهدای استان، اظهار داشت: برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا به زنده نگه‌ داشت یاد و خاطره شهدا در جامعه کمک می‌کند زیرا نباید فراموش کنیم امنیت و آرامش کشورمان را مدیون چه کسانی هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امروز با پیشرفت و توسعه کشورمان در ابعاد مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به خودکفایی دست یافته‌ایم و دشمنان جرأت دست‌درازی به خاک ایران اسلامی را ندارند زیرا هر گونه تجاوز با پاسخ محکم و قاطع روبه‌رو خواهد شد.

حجت الاسلام جلیلیان تصریح کرد: شهدا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای مردم به ارمغان آوردند و استان کرمانشاه نیز با تقدیم ۹ هزار و ۸۰۰ شهید و جانباز همواره مرزداران غیوری برای کشور بوده‌اند.

وی ادامه داد: در مهرماه کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه برگزار می‌شود که برپایی یادواره‌ها توسط اقشار مختلف سپاه پاسداران مقدمه‌ای برای برگزاری کنگره شهدا است که باید سعی کنیم به بهترین شکل ممکن انجام شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان کرد: کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه دانشگاهی برای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، جهاد، ظلم‌ستیزی، ایستادگی در برابر دشمنان، ولایت‌مداری و... است که بزرگ‌ترین آزادی‌خواه جهان حضرت سیدالشهدا (ع) است که با ایستادگی خود موجب حفظ اسلام و هوشیاری مردم شد.

حجت الاسلام جلیلیان عنوان کرد: هریک از شهدا امروز به عنوان الگویی برای نسل جوان محسوب می‌شوند زیرا آن‌ها با ایمان و تقوا توانستند به این مقام دست پیدا کنند و زندگی سردار دل‌ها شهید سلیمانی به یک مکتب برای جهانیان تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی سعی دارد با استفاده از روایت‌های نادرست و قهرمانان خیالی برای مردم جهان الگوسازی کند اما در کشور ما افرادی زندگی کردند که برای حفظ امنیت کشور بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی پا در میدان نبرد حق علیه باطل گذاشتند و جمهوری اسلامی ایران را به قله رفیع اقتدار رساندند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha