سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم

حوزه/ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در راستای گرامیداشت روز قم و مصادف با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید ۳۵ برنامه پیش‌بینی شده که ۲۲ برنامه با محوریت روز قم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهدی کلانترزاده در جلسه هماهنگی روز قم که در دفتر شهردار قم و با حضور وی برگزار شد، با بیان اینکه شبکه سازی اجتماعی یکی از اهداف مجموعه روابط عمومی در روز قم است اظهار کرد: برپایی پایگاه‌های اطلاع رسانی در ایام گرامیداشت روز قم و مصادف با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید با هدف جهاد تبیین و تشریح اقدامات و فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری در ۱۵۰ نقطه از سطح شهر پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های پیش بینی شده موضوع محور است، افزود: به مناسبت این ایام ۳۵ برنامه اعم از غبارروبی مزار شهدا، آغاز سال تحصیلی و حضور شهردار مناطق در مدارس و۲۲ برنامه با محوریت روز قم پیش بینی شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم انجام شده تا بتوانیم از ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی، نشریات و رسانه ملی در این ایام استفاده کنیم.

کلانترزاده از برگزاری مجدد یکشنبه‌های جهاد تبیینی و دیدارهای شهردار با گروه‌های تخصصی خبر داد و تصریح کرد: مکاتبات لازم انجام شده و اولین نشست شهردار در روز ۱۰ مهرماه با گروه نخبگان در سال جلسات شهرداری قم برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: برگزاری همایش همدردی با کودکان فلسطین در ۹ مهرماه و آغاز برنامه گویش‌های رسانه و فضای مجازی همزمان با آغاز روز قم از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این ایام است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اضافه کرد: مصادف با ایام گرامیداشت روز قم نهمین دوره «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» آغاز شده است و در هر هفته یکی از مدیران شهری با حضور در سامانه ۱۳۷ پاسخگوی سوالات و مطالبات مردم خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha