چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
کاویانی

حوزه/ کاویانی، نشر معارف دینی و معرفت افزایی در جامعه را از اهداف رادیو معارف دانست و گفت: معرفت‌افزایی مخاطب، شناخت ظرفیت‌های دینی، تبیین سبک زندگی اسلامی، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و پاسخ به شبهات دینی و عقیدتی از هدف‌های رادیو معارف است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مسعود کاویانی در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی که امروز در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها انجام شد، اظهار داشت: همراهی و مساعدت شبانه‌روزی موکب حرم مطهر بانوی کرامت در ایام اربعین با تیم رسانه‌ای رادیو معارف یک کار بسیار مهم و تأثیرگذار برای مخاطب بود که تلاش می‌شود این همکاری روزبه‌روز بیشتر شود.

مدیر رادیو معارف افزود: رادیو معارف از برجسته‌ترین و پرمخاطب‌ترین رادیوهای رسانه ملی است و منعکس‌کننده صدای مردم است.

وی خاطرنشان کرد: رضایت‌مندی مخاطب از اهداف رادیو معارف بوده و تلاش می‌شود با غنی‌سازی محتوای رادیو معارف این مسیر باقوت تمام پیگیری شود.

کاویانی یادآور شد: برنامه‌های محتوایی رادیو معارف به حد مطلوبی رسیده و امیدواریم با تهیه برنامه‌های معارفی و فرهنگی بتوانیم نقش مهمی را در تبیین نشر معارف دینی ایفا کنیم.

وی افزود: معرفت‌افزایی مخاطب، شناخت ظرفیت‌های دینی، تبیین سبک زندگی اسلامی، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و پاسخ به شبهات دینی و عقیدتی از هدف‌های رادیو معارف بوده و تلاش شده است محتوای غنی برنامه‌ها برای مخاطب جذاب باشد.

در پایان این دیدار، مدیر رادیو معارف با اهدا لوحی از همکاری و مساعدت معاونت اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت در موکب و همچنین بخش رسانه و فضای مجازی و مجموعه روابط‌عمومی حرم مطهر تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha