چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
کد خبر: 1184257
۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵
ایمانی فرد

حوزه/ حجت الاسلام ایمانی فرد گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت ۱۹ برنامه شاخص در استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد ایمانی فرد، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، به‌ مناسبت بزرگداشت هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر عظیم‌الشان اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) و همچنین حضرت امام جعفر صادق(ع)، با تشریح برنامه های این هفته اظهار کرد: اجرای بیش از ۱۹ برنامه شاخص اعم از جشن، محافل انس با قرآن، همایش و اعزام مبلغ و گردهمایی طی ایام هفته وحدت در این استان خبر داد.

وی افزود: با توجه به اینکه هرمزگان یکی از استان‌های ترکیبی است که مسلمانان شیعه و سنی در کنار هم زندگی می‌کنند، لذا این رویکرد باعث شده است که بر زندگی اجتماعی آنان تاثیر گذار شود و نقش بسزایی در وحدت این استان انجام گیرد لذا سعی شده تمام برنامه ها با مشارکت حداکثری مردمی و رضایت آنان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان اعلام کرد: هفته وحدت بهترین فرصت برای مسلمان است تا با اتحاد و انسجام و همدلی توطئه های دشمنان را خنثی کنند و از حربه ایجاد اختلاف و تفرقه که سال ها باعث شده مسلمان در یک وفاق و همبستگی نباشد و این اتفاق مبارک سبب شده دشمنان در بین مسلمانان سودی نصیب آنان نشود.

ایمانی فرد ادامه داد: حفظ وحدت و یکپارچگی در اجرای برنامه های این هفته باعث اثر گذاری و رضایت مردم را به دنبال خدا داشت و در سال‌جاری نیز همچون سال‌های قبل برنامه‌هایی از مجموعه شهرستان‌ها و ستادها دریافت کردیم که برنامه‌های مختلف و متنوعی در اقصی نقاط استان برگزار می‌شود که ما از بین آنها، ۱۹ برنامه شاخص را احصا کردیم.

وی یادآور شد: جشن‌ها و مولودی‌خوانی در مساجد از سوی برادران اهل سنت و شیعه اجرا خواهد شد و سخنرانی های با رویکرد های بصیرتی و آشنایی بیشتر مردم با رویکرد وحدت و همچنین محور مقاومت و حمایت از مردم فلسطین و غزه از دیگر برنامه های در این هفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha