شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
کامل نواب

حوزه/ حجت الاسلام نواب گفت: انقلاب اسلامی برای همه دنیا و اقشار از طیف‌های فکری گوناگون سخن دارد و هر از چندگاهی این اطلاعات می‌بایست متناسب با تحولات پیرامونی و رویدادهای روز، بروز شود.

حجت الاسلام امیرحسین کامل نواب مسئول موسسه حق پژوهی و رسانه فرقه نیوز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، در حاشیه طرح تعالی این حوزه(دوره توانمندسازی و دانش افزایی متقاضیان تدریس کتب انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی)، اظهار داشت: پس از گذشت ۴۵ سال از تاریخ انقلاب، می‌بایست بسیاری از دروس که به مبانی امامین انقلاب نزدیک است در حوزه مطرح شود.

وی با اشاره به مطرح شدن دروس انقلاب و حکومت اسلامی در میان طلاب، تصریح کرد: انقلاب اسلامی برای همه دنیا و اقشار از طیف‌های فکری گوناگون سخن دارد و هر از چندگاهی این اطلاعات می‌بایست متناسب با تحولات پیرامونی و رویدادهای روز، بروز شود که این امر در دوره‌های تعالی محقق می‌شود.

مسئول موسسه حق پژوهی و رسانه فرقه نیوز، با بیان اینکه برگزاری دوره‌های دانش افزایی ضروری است، عنوان کرد: در این دوره، اساتید و محتواهایی ارائه شد و هر کلاس نسبت به کلاس قبلی بهتر و مفیدتر بود.

حجت الاسلام نواب، با اشاره به حضور اساتید برجسته و مطرح کشوری در این دوره، یادآور شد: در این دوره موضوعاتی تازه و کاربردی مبتنی برپایه‌های علمی و مستند ارائه شد که برای اساتید حوزه علمیه خراسان بسیار راهگشا بود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha