جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
ولی فقیه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: هفته وحدت فرصتی مغتنم برای انسجام و همبستگی بیش از پیش امت اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان شب گذشته در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با تبریک هفته وحدت، بیان داشت: هفته وحدت فرصتی مغتنم برای انسجام و همبستگی بیش از پیش وحدت امت اسلام است و باید از برکات این هفته در راستای انسجام بیش از پیش مسلمین بهره گیریم.

وی با بیان اینکه بشریت هم به محاسن اخلاقی و هم به مکارم اخلاقی حضرت رسول اعظم (ص) نیاز دارد، بیان داشت: باید تلاش کنیم سبک زندگی اسلامی و آموزه های قرآنی را در جامعه ترویج دهیم.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه به همان میزان که به آموزه‌های حضرت پیامبر اسلام(ص) و آموزه های اهل بیت علیهم السلام و آموزه‌های امام جعفر صادق (ع) نزدیک شدیم به همان میزان به موفقیت‌هایی رسیدیم و رشد کردیم، خاطرنشان کرد: اما در مسیرهایی که از آموزه‌های آن بزرگواران فاصله گرفتیم به همان میزان موفقیت هایمان کمتر شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان داشت: با توجه به اینکه سال تحصیلی جدید نزدیک است، باید تلاش کنیم مراکز فرهنگی، آموزشی، دانشگاهی و ... با آموزه‌های اهل بیت(ع)، پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) نزدیک شود.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تکریم شهدای والامقام ضمن اشاره به مسئله حادثه اخیر لبنان و مجروح شدن بیش از ۳ هزار نفر که با حیله‌گری اسرائیل و رژیم اشغالگر قدس انجامیده شد، گفت: آمریکا شیطان بزرگ و کشورهای اروپایی دائماً قصد صدمه به محور مقاومت و کشور های مسلمان را دارند و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بارها فرموده اند که به دشمن تکیه نکنید و روی پای خودتان بایستید، آنهایی که هدفشان اتکا به دشمن است باید بیدار شوند و آنهایی که بیدارند باید هوشیار شوند و آنهایی که هوشیارند باید هوشیارتر شوند که فریب حیله‌های آمریکا و حامیانش را نخورند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان با بیان اینکه ما این جنایت را محکوم کرده و از جبهه مقاومت اعلام حمایت می کنیم، افزود: مردم آزاده و استکبارستیز جهان و ایران اسلامی تا پای جان حافظ ارزش های اسلامی هستند و از جبهه مقاومت تا آزادی کامل قدس شریف حمایت خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha