جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
معاونت علمی

حوزه/ مدیر سیاسی اجتماعی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان، از برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، به‌مناسبت هفته وحدت در مدارس علمیه استان خراسان خبر داد.

حجت‌الاسلام خانعلی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با آغاز هفته وحدت کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوع «وحدت؛ چیستی و ضرورت» به‌صورت گفت‌وگو محور در مدارس علمیه استان خراسان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در این کرسی‌ها طلاب و اساتید پیرامون موضوع وحدت چیستی، چرایی و ضرورت آن، به‌بحث و گفت‌وگو می‌پردازند.

مدیر سیاسی اجتماعی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه هفته ارزشمند وحدت هنوز در بخشی از جامعه متدین و مذهبی، به جایگاه اصلی خود دست پیدا نکرده است، گفت: حوزه‌های علمیه موظف به تبیین جایگاه حقیقی این موضوع در بین جامعه هستند، در همین راستا مدیریت سیاسی اجتماعی حوزه علمیه خراسان در اقدامی شایسته برگزاری این کرسی‌ها را در مدارس علمیه استان خراسان برنامه‌ریزی نموده است، که این نوع‌ برنامه‌ها در مناسبت‌های مختلف موضوعات اجتماعی و سیاسی ادامه خواهد یافت.

حجت‌الاسلام ابراهیمی به استقبال خوب مدارس از این برنامه اشاره کرد و با بیان اینکه تاکنون ۴۰ مدرسه درخواست ‌ برگزاری این برنامه را داشتند، گفت: جلسات کرسی‌های آزاد اندیشی از ۲۵ شهریور در مدارس سه استان خراسان در حال برگزاری است و تا ۵ مهرماه ادامه دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان تربیتی تبلیغی مدارس علمیه استان خراسان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان اداره اجتماعی با شماره تلفن ۳۲۰۰۸۱۴۴ تماس بگیرند.

لازم به ذکر است، در این ایام موضوعات خوب اجتماعی همچون جلسات تشکلها، کنش‌گران جوان و فعال‌سازی ظرفیتهای اجتماعی مدارس نیز در دست اجرا می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha