جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
دفاع مقدس

سازمان بسیج رسانه استان قم با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، هفته دفاع مقدس را فرصت طلایی تبیین گری و روایت دوران جهاد و شهادت و تقویت هویت ملی نوجوانان و جوانان دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه سازمان بسیج رسانه استان قم به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ما هرچه برای دوره دفاع مقدس سرمایه‌گذاری و کار کنیم زیاد نیست، چون ظرفیت هنر و ادبی کشور برای تبیین این دوره،خیلی گسترده،وسیع و عمیق است و از این ظرفیت تاکنون استفاده خوب و درخوری نشده است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ۳۱/ ۶ /۱۳۸۴

هفته دفاع مقدس فرصتی است برای بازخوانی حماسه‌ها و رشادت‌های ملت عزیز ایران در برابر رژیم بعث عراق و ایادی استکبار که قدرت پوشالی سلطه‌گران را با ایمان و اراده راسخ خود شکست داده و برگ زرینی را در تاریخ معاصر به ثبت رساندند.

این رویداد عظیم به عنوان گنجینه ارزشمند باید برای همیشه زنده و هدایتگر نسل‌های بعدی کشورمان و آزادی‌خواهان کشورهای منطقه باشد، چه بسا تشکیل جبهه مقاومت و الگوگیری از دوران دفاع مقدس باعث شد تا ایادی استکبار و داعش نتواند به نقشه شوم خود در منطقه برسند.

سازمان بسیج رسانه استان قم با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای ایران اسلامی و رزمندگان دفاع مقدس، معتقد است بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این برهه با روایت و معرفی الگوهای موفق در دوران دفاع مقدس به نسل نوجوانان و جوانان امکان‌پذیر بوده و دفاع از ارزش‌ها، هویت ملی و تبیین‌گری در برابر شبهه افکنی، القای یاس و ناامیدی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی معاند، رسالت اصلی رسانه های جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

سازمان بسیج رسانه استان قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha