جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
ماموستا سیداحسن حسینی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: صهیونیست‌ها هر روز دست به یک جنایت جدید می‌زنند که آخرین جنایت آنان علیه مردم لبنان بود که طی آن ده‌ها نفر از مردم این کشور به شهادت رسیدند و شمار بسیاری نیز زخمی شدند بنابراین این همه جنایت از سوی صهیونیست‌ها باید جهان اسلام را برای مقابله با آنان بیدار کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج ضمن تبریک هفته وحدت در سخنانی اظهار داشت: نزدیک به ۲ میلیارد مسلمان امروز با ظلم و تجاوزات صهیونیست ها روبرو هستند، بنابراین باید وحدت در بین مسلمین در مقابل این همه زورگویی شکل بگیرد.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج در ادامه سخنان خود عنوان کرد: صهیونیست‌ها هر روز دست به یک جنایت جدید می‌زنند که آخرین جنایت آنان علیه مردم لبنان بود که طی آن ده‌ها نفر از مردم این کشور به شهادت رسیدند و شمار بسیاری نیز زخمی شدند بنابراین این همه جنایت از سوی صهیونیست‌ها باید جهان اسلام را برای مقابله با آنان بیدار کند.

این عالم اهل سنت در ادامه با تبریک ماه مبارک ربیع الاول و ولادت پیامبر اکرم اظهار کرد: خوشبختانه به مانند سال‌های گذشته امسال در استان کردستان شاهد برگزاری جشن‌های میلاد رسول اکرم بودیم که از دست‌اندرکاران این جشن‌ها تقدیر می‌کنیم.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: همه ما به عنوان یک مسلمان ملزم به اطاعت و پیروی از دستورات خداوند و قرآن و رسول اکرم (ص) می‌باشیم.

وی تصریح کرد: طبق فرموده پیامبر اکرم (ص) عمل به دستورات دینی و دوری از بدی ها برای یک مسلمان واجب و ضروری است.

ماموستا حسینی یادآور شد: بنابراین باید خصلت‌های بد و حرام را از خود دور سازیم و به سمت خصلت‌های نیکو و انسانی حرکت کنیم.

امام جمعه موقت سنندج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات موجود در جامعه، خاطرنشان کرد: از دولتمردان انتظار داریم که در خدمت به مردم صادقانه عمل کنند و تلاششان را برای رفع مشکلات جامعه به ویژه مشکلات اقتصادی دوچندان نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha