جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر / آیین سنگرسپاری مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان

حوزه/ حجت الاسلام غلامی‌روشن، از برگزاری جشن‌های هفته وحدت در ۲۰۰ مسجد و هیات همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام رضا غلامی روشن با بیان اینکه در ایام مبارک هفته وحدت به همت تبلیغات اسلامی، نهادهای فرهنگی و گروه‌های جهادی و مردمی در دو بخش محلی و عمومی برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح استان برگزاری شد، اظهار داشت: در بحث محله‌های شهر در مجموع ۲۰۰ مسجد و هیأت برنامه‌های مختلفی برگزار خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان ضمن تبریک هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، ابراز کرد: این ایام خاص و ایام سرور آل الله است و پیامبر اکرم(ص) حق بزرگی بر گردن مسلمانان، امت اسلام و بشریت دارد.

وی با اشاره به اینکه ما مسلمانان این افتخار را داریم که پیرو نبی اکرم(ص) هستیم و باید به هر نحوی ابراز ارادت و عشق خود را به ایشان داشته باشیم، یادآور شد: به‌عنوان مثال می‌توان با نصب پرچم در سر در مغازه‌ها و منازل و با اطعام و نذورات در این شادی شریک باشیم.

حجت الاسلام غلامی‌روشن، با بیان اینکه در ایام مبارک هفته وحدت به همت تبلیغات اسلامی، نهادهای فرهنگی و گروهای جهادی و مردمی در دو بخش محلی و عمومی برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح استان برگزار خواهند کرد، گفت: در سطح محله‌های ما در مجموع ۲۰۰ مسجد و هیأت برنامه‌های مختلفی برگزار خواهند کرد.

وی اضافه کرد: در شهر همدان در سطح ۱۰ محله ویژه برنامه جشن‌های میلاد پیامبر(ص) و برگزاری محافل انس با قرآن با همکاری ۳۰ مؤسسه قرآنی، کاروان شادی، راه اندازی ایستگاه‌های صلواتی، مجالس و برنامه سخنرانی و جشن‌های خانگی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در بخش عمومی نیز با همکاری ملت امام حسین(ع) و سازمان فرهنگی شهرداری ویژه برنامه‌های با این مناسبت برگزار خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان اظهار کرد: در گنج‌نامه یک ایستگاه صلواتی و برنامه‌های فرهنگی و در بلوار ارم ایستگاه‌های مختلف فرهنگی و جشن‌های مختلف مدنظر قرار گرفته است.

حجت الاسلام غلامی‌روشن، با اشاره به برگزاری جشن‌های ویژه ایام هفته وحدت در میدان امام خمینی(ره) همدان طی سه روز، ابراز کرد: این جشن‌ها در کنار دیگر برنامه‌های متنوع برای مردم در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: ویژه برنامه جشن میلاد نیز عصر روز میلاد پیامبر با برنامه‌های متنوع فرهنگی در میدان امام خمینی شهر همدان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام غلامی‌روشن، برگزاری محافل و مجالس انس با قرآن، توزیع نذورات، برپایی جشن‌های خانگی در محلات مختلف را از دیگر برنامه‌های سالروز میلاد پیامبر(ص) در همدان برشمرد و خاطرنشان کرد: در دیگر شهرستان‌های استان و مناطق مختلف نیز برنامه‌ها و جشن‌های هفته وحدت در حال برگزاری است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha