جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: ایران اسلامی هم اینک دارای اقتدار ویژه در عرصه نظامی و دفاعی است و آغاز این مولفه قدرت و آفرینش آن دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: یکی از مهمترین مولفه‌های قدرت یک کشور، توانمندی نیروهای مسلح در تمامی اضلاع هندسه دفاعی است.

وی افزود: هرگاه یک کشور دارای این مولفه قدرت باشد و در نظام محاسباتی دفاعی و نظامی جهان دارای جایگاه خاص باشد، آن کشور دارای اقتدار ملی و بین المللی است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تاکید کرد: هم اینک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در تمامی ابعاد محاسبات مولفه قدرت دفاعی دارای شاخص‌های والای نظامی هستند.

وی یادآور شد: ایران اسلامی هم اینک دارای اقتدار ویژه در این عرصه است و آغاز این مولفه قدرت و آفرینش، دفاع مقدس بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: دفاع مقدس نشان داد ایران می‌تواند از حریم خود دفاع کند و تمام توطئه‌های سخت و نرم دشمن را به شکست تبدیل کند.

وی خاطرنشان کرد: در آینده جهان و نظم نوین آن، نیروهای مسلح دارای جایگاه خاصی هستند و کشوری می‌تواند در آینده جهان دارای نقشی موثر باشد که دارای نیروهای مسلح قوی باشد و ایران امروز این چنین است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha