جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
آملی

حوزه/ حجت الاسلام آملی معتقد است دیپلماسی اسلامی می‌تواند ملت‌ها را در راستای کمک به مردم مظلوم فلسطین با یکدیگر متحد کرده و بشریت را از دست رژیم غاصب اسرائیل نجات دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام مرتضی جوادی آملی، استاد حوزه علمیه در چهاردهمین وبینار کنفرانس وحدت اسلامی که امروز اول مهر برگزار شد با بیان این که بنیاد وحی جنبه جهانی دارد، گفت: عدم ارتباط افراد با یکدیگر و عدم ارتباط با حقیقت وحی از سوی یکدیگر سبب شده‌ است تا این رسالت الهی برای زمان و قوم خاصی نازل شود.

وی ادامه داد: قرآن هر آنچه را که از حضرت آدم به میراث رسیده است تا زمان نبی مکرم اسلام در راستای یکدیگر در نظر گرفته و تمام انبیا و آموزه‌های آنها را در یک صف واحد اعتقادی، اخلاقی و معنوی قرار داده است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه منافع ملی باید در راستای منافع اسلامی باشد، افزود: تعامل انسان‌ها و افراد مختلف با یکدیگر هرچند که ممکن است گرایش‌های مختلفی داشته باشند باید ‌در راستای سلسله ارزش‌های متعالی انسانی باشد.‌

حجت الاسلام جوادی آملی تاکید کرد: چنانچه اتحاد جهانی شکل نگیرد، جامعه اسلامی به نابودی خواهد رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دیپلماسی اسلامی می‌تواند ملت‌ها را در راستای کمک به مردم مظلوم فلسطین با یکدیگر متحد کرده و بشریت را از دست رژیم غاصب اسرائیل نجات دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha