جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
رضایی

حوزه/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دفاع مقدس یک جنگ نبود بلکه یک انقلاب بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سرلشکر محسن رضایی، عضو تشخیص مصلحت نظام، امروز در همایش فرماندهان و رزمندگان پشتیبانی دفاع مقدس که در سالن همایش های جهاد کشاورزی خرم‌آباد برگزار شد با گرامیداشت هفته وحدت و دفاع مقدس با اشاره به ایستادگی و رشادت رزمندگان دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان بیان داشت: دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند برای تبیین اصول صبر و پایداری در جامعه است.

وی با بیان اینکه جهادگران سازندگی، سنگرسازان بی سنگری بودند که قبل از شروع عملیات شروع به جاده‌سازی، پل‌سازی و سنگرسازی برای رزمندگان می‌کردند، گفت: این جهادگران با شروع عملیات هم همواره در کنار رزمندگان دفاع مقدس برای عبور از موانع همت خود را بکار می گرفتند.

فرمانده سابق دوران دفاع مقدس با بیان اینکه تربیت جوانانی مومن و متعهد برای جامعه امروز یکی از برکات دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: دفاع مقدس یک جنگ نبود، بلکه یک انقلاب بود.

سردار رضایی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس انقلاب دفاعی بود که در تمام ابعاد نظامی، دفاعی، صنایع و نیروی انسانی تحولی عظیم ایجاد کرد، خاطر نشان کرد: با وجود تحریم های ظالمانه دشمن، جوانان تربیت یافته مکتب شهدا توانستند ایران اسلامی را به مرز استقلال و خودکفایی نزدیک کنند.

وی با دعوت به وفاق و همدلی داخلی تمام گروه‌ها زیر سایبان ولایت، افزود: امروز همه باید در سایه ولایت و رهبری و اتحاد و انسجام برای پیشبرد اهداف اسلام و نظام همت خود را بکار گیریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با بیان اینکه ایران اسلامی و جبهه مقاومت در گام سوم پس از موفقیت در جنگ نظامی و تحریم‌های اقتصادی در آستانه پیروزی بزرگ است، گفت: نتیجه این پیروزی، آزادی منطقه غرب آسیا و خروج آمریکا و ایادی آن از منطقه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha