جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر/ آیین بازگشایی مدارس زنگ نماز در تبریز

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر فضاسازی و بهسازی محیط مدارس برای اقامه نماز گفت: دوران نوجوانی دوران طلایی کسب فضائل الهی است و دانش‌آموزان باید تحصیل، تهذیب نفس و ورزش را برنامه اصلی زندگی خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مطهری اصل، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در مراسم زنگ نماز مدارس با تأکید بر توجه به آموزه‌های دینی و اخلاقی در بین دانش‌آموزان افزود: تکریم والدین و معلمان، توجه به همنوعان و اقامه فرایض دینی از جمله فضائلی است که انسان به معروف‌های الهی هدایت و از منکرات بازمی‌دارد.

وی اخلاص در عمل به آموزه‌های دینی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: خانه و مدرسه با ارتباط تنگاتنگی که باید داشته باشند و می‌توانند باورهای دینی و مذهبی را در نسل جدید ایجاد و تقویت کنند و نوجوانان در این مسیر حرکت مخلصانه داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطهری اصل تأکید کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق تمهیدات لازم برای خلق مدرسه‌ای شاداب و مهری پرنشاط برای دانش‌آموزان فراهم کنیم، تا امید به آینده روشن را در ذهن دانش‌آموزان و فرهنگیان تبیین و تبلور و جلوه زیبایی از مدرسه و کلاس درس برای تک‌تک معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنان به وجود آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha