جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
سردار کارگر

حوزه/ رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی، درگذشت سردار «رضا سراج» سخنگوی شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی، درگذشت سردار «رضا سراج» سخنگوی شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من ٱلمؤمنین رجالࣱ صدقوا ما عهدوا ٱلله علیه فمنهم من قضی نحبه

خانواده محترم سردار دکتر رضا سراج

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام درگذشت سردار پرافتخار اسلام برادر عزیز و مجاهد فی سبیل الله، «رضا سراج» موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

یقینا ایثار و مجاهدت‌های آن سردار والامقام در سنگر دفاع مقدس تا میدان‌های دفاع از ارزش‌ها و هویت انقلاب اسلامی در جبهه‌های مختلف نبرد اطلاعاتی، امنیتی، فرهنگی و روانی منشا خیر وبرکات بوده و همیشه الهام بخش و درس آموز برای نسل جوان این سرزمین خواهد بود.

کارنامه درخشان او در سمت‌ها و مسئولیت‌های مختلف، موفقیت آمیز و موثر بوده است. همواره آن مرحوم نقش موثری در جهاد تبیین و روشنگری در مواجهه با انحراف‌های مختلف و مقابله با فتنه‌ها در مسیر انقلاب اسلامی علیه جبهه استکبار داشتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت فقدان آن مرحوم، از درگاه خداوند متعال برای ایشان غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و همرزمان شهیدش و برای بازماندگان داغدار، صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha