جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تجهیز کتابخانه عمومی کاظمیه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد

حوزه/ با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و حمایت از کتابخانه‌های فعال، آثار مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) به مکتبة الکاظمیه العامه اهداء گردید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و حمایت از کتابخانه‌های فعال، آثار مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) به مکتبة الکاظمیه العامه اهداء گردید.

مصطفی بهبهانی‌پور مدیرکل خدمات فرهنگی و انتشارات مجمع جهانی اهل بیت(ع) در گفت و گویی با اعلام این خبر افزود: یکی از فعالیت‌های انتشارات مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) کمک به ترویج فرهنگ کتابخوانی و حمایت از کتابخانه‌های فعال در این حوزه می‌باشد که بر این اساس، با شناسایی کتابخانه عمومی الکاظمیه و در راستای تقویت این کتابخانه، آثار مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) به کتابخانه مذکور اهداء گردید.

مصطفی بهبهانی‌پور در ادامه اشاره کرد: کتابخانه مذکور یکی از کتابخانه‌های قدیمی در شهر بغداد است که از سال ۱۹۴۷ میلادی تاکنون در حال فعالیت می‌باشد و توانسته فعالیت خود را در عرصۀ توسعه‌ی فرهنگ کتابخوانی ادامه دهد. کتابخانه عمومی کاظمیه هم اکنون برنامه‌های مختلفی برای تشویق مردم و به ویژه جوانان عراق به کتابخوانی و برگزاری نشست‌های علمی اجرا و دنبال می‌نماید.

وی در پایان اشاره کرد: انتشارات مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) آمادگی دارد تا از کتابخانه های فعال و موثر در ترویج فرهنگ کتابخوانی و توسعه فعالیت های فرهنگی حمایت نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha