جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
امیرسرتیب دوم خلیل آبادی

حوزه / خلیل آبادی گفت: معلمان و مربیان آموزشی رکن اصلی پیشرفت هر جامعه ای به شمار می روند و نقش آنها در شکل دهی آینده دانش آموزان، انکار ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد ، امیر سرتیپ دوم علی خلیل آبادی، جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش، امروز دوشنبه ۲ مهر ماه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه کوکب رنجبر مستقر در ناحیه ۲ استان، با بیان اینکه معلمان نقش بسزایی در ساختن آینده کشور دارند، اظهار کرد: معلمان و مربیان آموزشی رکن اصلی پیشرفت هر جامعه ای به شمار می روند و نقش آنها در شکل دهی آینده دانش آموزان، انکار ناپذیر است.

وی افزود: معلمان نه تنها دانش را منتقل می‌کنند، بلکه الگوهای ارزشمندی برای دانش آموزان هستند و در رشد شخصیتی و اجتماعی آنها نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

خلیل آبادی با اشاره به اینکه دانش آموزان، رفتار و نگرش معلمان خود را الگو قرار می‌دهند، تصریح کرد: معلمان با داشتن اخلاق نیک، دانش و مهارت بالا می‌تواند الهام بخش دانش آموزان برای رسیدن به موفقیت در زندگی و جامعه باشند.

وی موفقیت هر جامعه‌ ای را در گرو موفقیت دانش آموزان عنوان کرد و گفت: باید به نقش حیاتی معلمان در ساختن آینده‌ ای روشن تر برای نسل‌ های آینده، توجه ویژه‌ ای داشته باشیم.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در ادامه بر لزوم تقویت تعامل بین منطقه پدافند هوایی شمال شرق و آموزش و پرورش استان تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha