جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
ملی یکجہتی کونسل پاکستان

حوزه/ کنفرانس بزرگ «عشق به پیامبر(ص)، مرکز اتحاد مسلمانان» از طرف شورای وحدت ملی پاکستان، در اسلام آباد پایتخت پاکستان برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، کنفرانس بزرگ «عشق به پیامبر(ص)، مرکز اتحاد مسلمانان» از طرف شورای وحدت ملی پاکستان، در اسلام پایتخت پاکستان برگزار شد که در آن تعداد زیادی از رهبران احزاب مختلف مذهبی و سیاسی سراسر کشورو...، شرکت داشتند.

در این کنفرانس رئیس مجلس وحدت مسلمین پاکستان، حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری با تأکید گفت: ما از مردم مظلوم فلسطین حمایت خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: ظلم و جنایت اسرائیل بر علیه مردم مظلوم غزه به اوج خود رسیده و غزه ویران شده، با وجود این همه جنایات، مردم غزه ثابت قدمند. و همچنین لبنانی ها در عشق به پیامبر اعظم (ص) جان خود را فداکاری می کنند. ما باید از آنها حمایت کنیم. و مسلمان واقعی بودن را در عمل خود نشان بدهیم.

همچنین رئیس شورای وحدت ملی، صاحبزاده ابوالخیر محمد زبیر نیز گفت :ما با وحدت و اتحاد یک برنامه کامل برای غزه در کل کشور تشکیل خواهیم داد، ما اجازه نخواهیم داد که اسرائیل به رسمیت شناخته شود، مبارزه ما با وحدت و همبستگی ادامه خواهد داشت.

دبیرکل شورای وحدت ملی، لیاقت بلوچ گفت که جای تعجب است که دولت برای برگزاری مراسم میلاد پیامبر رحمت (ص) اجازه حضور در محل تعیین شده در اسلام آباد را نداد، مردم مظلوم غزه هزاران نفر را از دست دادند و با وجود آن ثابت قدمند. ما باید با وحدت و همبستگی از مردم فلسطین و لبنان حمایت کنیم.

وی در ادامه گفت: هفت اکتبر را به عنوان "روز اقصی" مراسم بزرگی برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: حمایت ایران، از مردم فلسطین قابل ستایش است .

سیده معصومه نقوی، رئیس زنان مجلس وحدت مسلمین نیز گفت: اکثر حاکمان کشوره های مسلمانان از حمایت مردم مظلوم فلسطین غافل شده اند.

وی در ادامه گفت: ما همه باهم به ویژه خانم ها باید استفاده از محصولات اسرائیل کاملا اجتناب کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha