جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
مدیر حوزه علمیه خراسان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم جعلی و ددمنش اسرائیل گفت: درنده خویی‌های این رژیم سفاک نشان می‌دهد که به هیچ یک از قراردادها و پیمان‌های جامعه جهانی پایبند نیست و برای خونریزی مرزی نمی‌شناسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین علی خیاط، مدیر این حوزه، در پی جنایات اخیر اسرائیل و شهادت فرماندهان و سران حزب‌الله و در راستای حمایت از جبهه مقاومت و ابراز همدردی با مردم شریف این کشور دروس حوزه علمیه خراسان را، چهارشنبه ۴ مهرماه تعطیل اعلام نمود؛ متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ»

مقاومت امت حزب الله در تاریخ معاصر در برابر رژیم جعلی صهیونیستی همواره درخشیده است. این رژیم کودک کش در برابر عزم راسخ و گام های پولادین مردم مسلمان منطقه شکست خورده و علیرغم تبهکاری ها و رذالت های بی شمار در حال اضمحلال و نابودی است.

این جرثومه فساد در روزهای اخیر دست به جنایت تازه ای بر ضد فرماندهان حزب‌الله و مردم بی دفاع لبنان زده است. درنده خویی های این رژیم سفاک نشان می دهد که به هیچ یک از قراردادها و پیمان های جامعه جهانی پایبند نیست و برای خونریزی مرزی نمی شناسد.

حوزه علمیه خراسان جنایت اخیر رژیم جعلی و ددمنش اسرائیل را محکوم کرده و با اعلام حمایت از جبهه مقاومت، شهادت تعدادی از مردم مظلوم و به خصوص فرماندهان و سران حزب الله قهرمان لبنان را به محضر حضرت بقیه الله عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه به خصوص مجاهد خستگی ناپذیر آقای سید حسن نصرالله تسلیت گفته، بار دیگر بر نابودی سفاکان صهیونیست تاکید دارد و از جامعه منصف و عدالت خواه جهان می خواهد که در برابر این غاصب خونریز، کودک کش و غارتگر، به پا خیزند؛ چرا که هنگامه دفاع عملی از مظلومان است.

در راستای حمایت از جبهه مقاومت و تبعیت از مقام معظم رهبری دام ظله العالی، ضمن ابراز همدردی با مردم شریف و مقاومت لبنان، دروس حوزه علمیه خراسان فردا چهارشنبه تعطیل اعلام، و به همین علت تجمع اعتراض آمیزی در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار می شود.

علی خیاط

مدیر حوزه علمیه خراسان

۳ مهر ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha