جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدارس علمیه شاهین دژ

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین صفدر محمدی گفت: ذات پلید سیاستمداران آمریکایی دشمنی با اصل اسلام است و آن ها هرگز دوست ما نبوده و نخواهند بود مگر این که ما اسلام را کنار بگذاریم که چنین امری غیر ممکن است و باید طلاب نقشه های دشمنان اسلام خصوصا آمریکا را بدانند، به مردم تبیین کرده و آن ها را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی امروز در مراسم آئیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدارس علمیه خواهران و برادران شهرستان شاهین دژ که در مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تهذیب نفس و مطالعه و خوب درس خواندن از لوازم طلبگی است و علم و تهذیب دو بال طلبه برای رسیدن به سعادت است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک ظرفیت بزرگی را برای مبلغین و منادیان دین فراهم ساخته است که به راحتی بتوانند معارف حقه علوی را ترویج و تبلیغ کنند و باید قدر این انقلاب را بدانیم و از آن دفاع کنیم و باید برنامه های مدارس علمیه نیز به گونه ای باشد که خروجی آن تربیت شدن طلاب انقلابی باشد.

مدیر حوزه علمیه برادران آذربایجان غربی با توصیه به طلاب برای دائم الوضو بودن، گفت: طلاب باید به معنویت خود وقت بگذارند و طلبه بدون معنویت نمی تواند دردی از اسلام را دوا کند ولذا دائم الوضو بودن، اهتمام به نماز اول وقت و نماز جماعت برای طلاب ضروری است.

وی با تاکید بر هوشیاری طلاب در برابر توطئه های دشمنان اسلامی افزود: ذات پلید سیاستمداران آمریکایی دشمنی با اصل اسلام است و آن ها هرگز دوست ما نبوده و نخواهند بود مگر این که ما اسلام را کنار بگذاریم که چنین امری غیر ممکن است و باید طلاب نقشه های دشمنان اسلام خصوصا آمریکا را بدانند، به مردم تبیین کرده و آن ها را خنثی کنند.

دشمنی با اصل اسلام در ذات پلید آمریکاست

حجت الاسلام علی مرادی امام جمعه شاهین دژ نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود که به طلاب توصیه کرد تهذیب نفس و تقویت بنیه های علمی خود را جدی بگیرند و برای اسلام و مسلمین و انقلاب اسلامی مفید باشند.

در پایان این مراسم از طلاب ممتاز شاهین دژ با حضور مسئولین تجلیل شد.

بازدید از محل احداث زمین چمن مصنوعی مدرسه علمیه امام محمدباقر (ع) شاهین دژ از دیگر برنامه های حضور حجت الاسلام و المسلمین صفدر محمدی در سفر به شهرستان شاهین دژ بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha