پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
عیادت استاندار قم از مادر شهیدان زین الدین

حوزه/ استاندار قم و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به همراه چند تن از مدیران استانی از مادر شهیدان زین الدین عیادت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حاجیه خانم اسلام دوست مادر شهیدان زین‌الدین پس از بروز سانحه و اعزام به بیمارستان جهت ادامه روند درمان، به منزل منتقل شده بود و امروز دکتر سید محمد آقامیری استاندار قم، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم به همراه چند تن از مدیران استانی از او عیادت کردند.

شهید مجید زین‌الدین همراه همیشگی شهید مهدی زین‌الدین بود، وی از همان دوران نوجوانی همراه با برادرش مهدی به مبارزه علیه رژیم پهلوی پرداخت. او نوارها و اعلامیه‌ها را از پدرش تحویل می‌گرفت و به دست مردم می‌رساند.

با آغاز جنگ تحمیلی او نیز به میدان نبرد حق علیه باطل شتافت و سرانجام به عضویت سپاه پاسداران درآمد و در لشکر علی‌بن ابیطالب(ع) که برادرش فرماندهی آن را برعهده داشت، در قسمت اطلاعات و عملیات فعالیت کرد.

سردار شهید مهدی زین‌الدین فرمانده لشکر ۱۷ علی‌بن ابی‌طالب(ع) در ۲۷ آبان ۱۳۶۳ در حالی که ۲۵ سال داشت به‌همراه برادرش مجید زین‌الدین مسئول اطلاعات و عملیات تیپ دو لشکر ۱۷، برای شناسایی منطقه عملیاتی از باختران به سمت سردشت در حرکت بود، در منطقه دارساوین بر اثر کمین ضد انقلاب به شهادت رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha