جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
علامہ انور حسین نجفی 

حوزه/ نماینده حضرت آیت الله سیستانی در پاکستان، با ابراز نگرانی از اوضاع خونین لبنان، همبستگی خود را با مردم مظلوم لبنان اعلام کرد.


به گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین انور علی نجفی نماینده آیت الله العظمی سید علی سیستانی در پاکستان در بیانیه که صادر کرد ضمن ابراز نگرانی از وضعیت خونین لبنان با مردم مظلوم لبنان اعلام همبستگی کرد.
وی در این بیانیه آورده است: این روزها مردم مظلوم لبنان با وحشیگری و تجاوزات غیرانسانی اسرائیل مواجه هستند که در نتیجه آن نه تنها مجاهدان دلیر و بی‌گناهی به شهادت رسیده‌اند؛ بلکه هزاران مرد و زن و کودک بی‌گناه به شهادت رسیده‌اند و تعداد زیادی هم مجروح شده‌اند و نیز افراد بی شماری خانه‌های خود را از دست داده‌اند.
حجت الاسلام شیخ انور نجفی با ابراز نگرانی گفت: در چنین شرایطی ما با مردم مظلوم لبنان ابراز همبستگی می‌کنیم و این شهادت‌های غم انگیز و مصائب و مشکلات را به حضرت حجت ارواحنا فداه و مردم لبنان تسلیت عرض می‌کنیم.
وی در ادامه تصریح کرده است : ما قویاً از سازمان ملل و نیروهای مؤثر سازمان ملل می‌خواهیم که نقش خود را در توقف این تجاوز وحشیانه اسرائیل ایفا کنند و جلوی وحشیگری‌های ویران‌کننده رژیم صهیونیستی را بی‌گیرند.
انور علی نجفی
جامعه الکوثر۔ اسلام آباد
۲۰ ربیع الاول ۱۴۴۶ھ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha