جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
نظاری

حوزه/ مدیرمدرسه علمیه امام خمینی (ره) کاشان در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان پیامی صادرکرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان ،حجت الاسلام علی نظاری مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کاشان در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان پیامی صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است :

بسم‌الله الرحمن الرحیم

قال الله الحکیم فی کتابه الکریم

وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٖ وَمِن رِّبَاطِ ٱلۡخَیۡلِ تُرۡهِبُونَ بِهِۦ عَدُوَّ ٱللَّهِ وَعَدُوَّکم

لازم است در این جهان ظلم و تاریک که آمریکای جنایتکار و اسرائیل خونخوارکه هزاران زن و بچه را در روز روشن در مقابل چشمان دنیا می‌کشند با سلاح‌های ممنوعه به خانه‌ها مدارس بیمارستان که هزاران زن و بچه در این مدت یک سال شهید شدند واجب است مسلمان‌ها و مردان آزاده برای حفظ جان مظلومان عالم به پا خیزند.

امروز ما طلاب و روحانیون به ندای مدیرحوزه‌های علمیه کشور حضرت آیت الله اعرافی پاسخ داده و اعلان انزجار و بیزاری از حکومت غاصب و آدم کش اسرائیل و حامیانش اعلام بیزاری نموده و از همه آزادگان و مردان الهی خصوصا مومنان به نص قرآن إِنَّ ٱللَّهَ یُحِبُّ ٱلَّذِینَ یُقَٰتِلُونَ فِی سَبِیلِهِۦ صَفّٗا کَأَنَّهُم بُنۡیَٰنٞ مَّرۡصُوصٞ. طلب یاری و دعا برای مردم مظلوم فلسطین و لبنان عزیز داریم انشالله به زودی شاهد نصرت مسلمانان و نابودی اسرائیل خواهیم بود.

علی نظاری

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha