جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
بازدید مدیر جامعه از مدرسه دارالزهرا تایلند

حوزه/ خانم برقعی و هیئت همراه جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها از مدرسه دارالزهرا سلام‌الله‌علیها در پاتالونگ تایلند بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم سیده زهره برقعی با هیئت همراه جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها از مدرسه دارالزهرا سلام‌الله‌علیها در جنوب تایلند بازدید کردند.

این مدرسه در شهر پاتالونگ واقع شده، مدرک این مدرسه مورد تایید و حمایت دولت تایلند است و از سن دبیرستان تا دروس آکادمیک و حوزوی را در کنار هم آموزش می‌دهد.

هیئت جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با استقبال گرم مسئولان، اساتید، طلاب و دانش آموزان این مدرسه مواجه شدند، دختران دبیرستانی صف کشیده بودند و با دسته گل به میهمانان خوش آمد گفتند.

در این بازدید، ابتدا جلسه ای با حضور اساتید و مدیران مدرسه برگزار شد که طی این جلسه، گزارشی از عملکرد مدرسه در قالب چند کلیپ ارائه شد.

پس از آن، مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به صورت جداگانه برای مدیران و طلاب به سخنرانی پرداخت.

خانم برقعی با اشاره به اهمیت تأثیرگذاری بانوان در جامعه و لزوم برنامه ریزی برای بانوان جامعه، بر لزوم تلاش مسلمانان در جهت پیشرفت علمی تأکید کرد.

وی در این مؤسسه به برخی فعالیت‌های جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها از جمله فعالیت پژوهشگاه مطالعات اسلامی، برگزاری دوره‌های مهارتی به صورت حضوری و آنلاین در مرکز آموزش‌های آزادومهارتی، برنامه‌های آموزشی، تبلیغی و فرهنگی و امکانات رفاهی سرای حضرت حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها اشاره کرد.

در این بازدید، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامد بنکدار مدیرکل دفتر بین الملل جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، بر لزوم تربیت اساتید بانو برای تربیت بانوان تأکید کرد و اظهار داشت: شما اساتید برای کمک به بانوان جامعه باید به علم و تقوا مجهز شوید.

وی تصریح کرد: ما باید نیازسنجی دقیقی در جامعه داشته باشیم و با همت و مجاهدی گام‌های مؤثری در جهت نشر معارف اسلام برداریم.

پس از بازدید و گفتگثوی دوطرفه، تفاهم‌نامه همکاری بین جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و مدرسه دارالزهرا سلام‌الله‌علیها منعقد شد و به موجب این تفاهم‌نامه، آموزش زبان فارسی، اعزام طلبه، دوره‌های کوتاه مدت، کارگاه‌های دانش افزایی و غیره به تفاهم دو طرف رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رصا IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    0 0
    خانم برقعی لطفا سری به مدارس قم بزنید زیر گوش خودتان وحتی سری به طلاب خودتان از خودمان باید شروع کنیم.آمار نماز خوان در مدارس قم؟؟؟؟؟؟