جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
علامہ ساجد نقوی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سیدساجد علی نقوی، با ابراز تأسف از شهادت صدها غیرنظامی در لبنان به دست رژیم صهیونیستی، گفت: صهیونیست های خبیث پیوسته بشریت را زیر پا می گذارند. سازمان ملل به زور دست ستمگر را باید متوقف کند، و حاکمان غیور جهان از جمله پاکستان صدای خود را در سازمان ملل بلند کنند.

به گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین ساجد علی نقوی در بیانیۀ خود، تجاوزات امپریالیستی و صهیونیستی در لبنان را به شدت محکوم کرد و از شهادت صدها غیرنظامی از جمله کودکان و زنان ابراز تأسف کرد و تسلیت گفت .

وی در این بیانیه تصریح کرده است : رژیم صهیونیستی غزه را ویران کرده حالا با حمایت از استعمار به لبنان حمله کرده است.

این روحانی برجسته پاکستانی آورده است : سازمان ملل باید با قدرت، جلوی ظلم ظالمان را بگیرد، زیرا اکنون اعتبار خود سازمان ملل زیر سوال رفته است.

رژیم وحشی صهیونیستی آنقدر خونخوار است که همزمان با «نشست مجمع عمومی»، لبنان رامورد حمله قرار دادند و تعداد زیادی از غیرنظامی هدف قرار گرفتند. قبل از این؛ رژیم صهیونیستی به وسیله پیجرها مردم عادی لبنان را مورد هدف قرار داده بودند.

پاکستان باید در نشست «مجمع عمومی» نقش فعالی در توقف این تجاوز داشته باشد.

وی همچنین از سازمان های بین المللی حقوق بشر خواست؛ صدای خود را علیه تجاوزات استعماری و صهیونیستی بلند کنند.

رئیس شورای علمای شیعه پاکستان تصریح کرده است: توهین آمیزتر به بشریت این است که زنان، نوزادان تا سالمندان به طور وحشیانه در لبنان مورد هدف رژیم صهیونیستی قرار می گیرند، هیچ چیزی از جمله مدارس، بیمارستان ها، خانه های رسانه ای درامان نیست. کی سازمان های حقوق بشری بیدار می شوند؟!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha