جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
آیت‌ الله سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها کرامت یاری خدا را مشروط به کنارگذاشتن روش‌های غلط دشمن و نترسیدن از پرداخت هزینه برای اجرای روش‌های اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری آیت‌الله سعیدی در دیدار سردار رادان که عصر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به ایام سالروز ورود پرخیروبرکت حضرت معصومه (س) به شهر مقدس قم اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) تنها یکی از برکات این ورود و حضور پرخیروبرکت است.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس ابراز داشت: دفاع مقدس یک الگو و موعظه برای همه ماست که چگونه باید در مقابل دشمن بایستیم و توکل به خدا و تبعیت از ولی‌فقیه داشته باشیم.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت یاری خدا را مشروط به کنارگذاشتن روش‌های غلط دشمن و نترسیدن از پرداخت هزینه برای اجرای روش‌های اسلامی دانست و تأکید کرد: در مسأله امنیت در جاهای دیگر اگر پلیس تشخیص دهد که باید پای خود را روی گلوی مردم بگذارد تا اقتدار خود را ثابت کند باکی از این کار ندارند؛ ولی در اسلام چنین روشی مورد قبول نیست؛ لذا باید روش اسلامی را به کار بگیریم و از پرداختن هزینه هم ترسی نداشته باشیم.

وی با اشاره به لزوم افزایش قدرت و توان خود در همه زمینه‌ها در مقابل دشمن، گفت: هر مؤمنی موظف و مکلف است که هرآنچه برای مواجهه با دشمن لازم است را برای خود فراهم کند و این استطاعت محدود به قدرت نظامی نیست؛ بلکه حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها باید قدرت علمی خود را بالا ببرند و بخش صنعتی کشور باید توان فنی خود را بالا ببرد و حتی آحاد مکلفین نیز باید در هر زمینه که کار می‌کنند توان خود را در مقابل دشمن بالا ببرند.

آیت‌الله سعیدی تأکید کرد: وقتی می‌بینیم طهارت بانوان ما سدی در برابر سیاست‌ها و توطئه‌های دشمن است، بانوان موظف هستند نه به‌عنوان یک تکلیف شخصی و عبادی بلکه به‌عنوان یک تکلیف اجتماعی با رعایت عفاف و حجاب طهارت جامعه را حفظ کنند و مقاومت کشور را در مقابل توطئه‌های دشمن بالا ببرند.

وی گفت: باید جوانان خود را نسبت به این مسائل آگاه کنیم تا این امور را سهل نگیرند، زیرا سهل‌انگاری در این امور اوضاع را پیچیده می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha