شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
امامیہ اسٹوڈنٹس آرگنائزیشن بلتستان

حوزه/ راهپیمایی باشکوه در حمایت از مظلومان جهان، به ویژه مظلومین فلسطین، لبنان و پاراچنار، از طرف انجمن امامیه بلتستان و سازمان دانشجویان امامیه بلتستان پاکستان، از مسجد جامع سکردو تا یادگار شهدا، برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه، از طرف انجمن امامیه بلتستان و سازمان دانشجویان امامیه بلتستان پاکستان، راهپیمایی بزرگ، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، لبنان و پاراچنار، از مسجد جامع سکردو تا یادگار شهدا، برگزار شد. هزاران نفر در این راهپیمایی شرکت کردند.

علما و سخنرانان، تجاوزات آمریکا و اسرائیل بر علیه مسلمانان، و سکوت حاکمان مسلمان در مقابل آن، را به شدت محکوم کردند.

همچنین سخنرانان، سکوت جنایتکارانه نهادهای دولتی از حملات تروریست های تکفیری به شیعیان در پاراچنار را نیز به شدت محکوم کردند.

سخنرانان افزودند که پاکستان به عنوان یک کشور هسته‌ای باید صدای خود را در حمایت از فلسطینی‌های مظلوم و علیه اسرائیل غاصب و متجاوز، و آمریکای جنایتکار بلند کند ، اما جای تاسف است که نهادهای دولتی پاکستان، در این مورد سکوت کرده‌اند.

سخنرانان در ادامه با اشاره به شهادت شیعیان پاراچنار گفتند که تشیّع در ایجاد پاکستان، نقش خاصی داشته است، اگر تشیع در پاکستان در امان نباشد هیچکس نمی تواند در امان باشد.

علما در ادامه با ابراز نگرانی اظهار داشتند: یازده روز است که در پاراچنار حملات ادامه دارد، ولی چرا جلوی تکفیری‌ها و تروریست ها گرفته نمی شود؟!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha